Separate names with a comma.
Näe, öppnade den bakifrån efteråt, och det var inget fel... men tydligen ska det ligga en skiljevägg eller något mellan de två "fönstren" där ?
Jag hade hårfön och plastverktyg, och tålamod... Tyvärr verkar proximity sensorn ej reagera mer... men det verkar som att det har något med...
Och jag lyckades byta skärmglas på en s3 igår. :-) Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Åh, fick precis officiella 4.3 till Nexus 7 Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Tjenare! Råkade pajja tjejens skärmglas och beställde hem ett nytt från ebay. Allt så väl... Satte igång med hårfönen och plockade bort allt...
Då påbörjar vi operation "byta glas på galaxy s3" .. fram med hårfön, tålamod och ny display..
Och idag börjar nedrivning av årets upplaga av NärCon sommar, det känns jättekonstigt, vi byggde typ nyss upp det xD Skickat från min Galaxy...
Laga själv? Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Hur somnar man snabbt? Att vara med och arrangera konvent sliter ut mina fötter, trots bra skor :-P Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk...
I loled Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Gud vad trött jag är, men nu drar NärCon igång ^_^ Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Jag kör openelec på min. Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Yes, men det finns ju inga svenska böcker
Ungefär http://www.youtube.com/watch?v=x8edJlmG6lw ^^
Typ såhär? http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=150934
Kör XBMC på min raspberry sen ett tag tillbaka, vad undrar du? :)
Det tvivlar jag inte på, jag är bara inte sugen på att roota det första jag gör :-) Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Nexus 7 var en riktigt nice tablet :) .
Nej, hårdvaran verkar awesome... Bara jag som inte hållt mig uppdaterad med tabletsen :) .
... nästa version av Android till Nexus 7? Nu kör ju Nexus 7 Android 4.2.2, kommer Nexus 7 få Android 4.3 snart? Eller har N7an fastnat på...
Nu vet jag vad jag ska göra om två veckor, byta glas på en s3... Skickat från min Nexus 7 med Tapatalk 4 Beta
Håller på att tappa en ljuddämpare på bilen. Yolo <3 Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Ah fy fan, den säsongen är trälig >_< Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Slutet på Oz är tyvärr dåligt :-( Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Varför anti att skicka den? Om köparen betalar frakt så... ÄR ju bara att baka in emballage i frakten, så går du +-0
La en beställning typ en kvart efter :P
Jävla tur att jag inte köpt någon än :-$ Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Har sett den serien två gånger, alltid lika bra :-D Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Helt ok Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Precis sett Furious 6 Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
Idag lyfte jag 165kg marklyft, jag började med marklyft för 6 veckorsen, börjar ana att jag har en talang för det där Skickat från min Galaxy...
Det är ganska omöjligt att gå i personlig konkurs av ett inköp på 2000 kr som man kan dela upp. Man handlar inte för pengar man inte har, man...
Har har jag väl, men kommer klarna köpet, jag, gillar att på något sätt betala så mycket jag vill/kan varje månad, kan jag lägga 1000kr en månad...
Så vad säger ni då, Nexus 7 eller ska jag skita it? Jag har slutat vara "top notch" med "latest shit"... plattan ska nog mest barnen använda...
Kommentera? Näeee... försöka duger, ibland måste man ta en chans :P
Donera pengar till en nexus 7 åt mig är ni söta? :D :D :D Går bra med paypal ^^ (jaa, jag är bara några klick ifrån att faktiskt beställa en >.< )
En bil :-) Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta
"Billigare vid snabb affär" dessutom...
Nexus 7:a 32GB utan 3G för 1200, bra eller anus ?
Bara jag som lirar med touchpad? Skickat från min Galaxy Nexus med Tapatalk 4 Beta