Separate names with a comma.
Ingen fix av minneshanteringen och ingen raw support. Samsung levererar igen :-)
Var för kinkig, svårt att lämna min iPhone 6 plus. Batteriet höll inte så bra som jag hoppades på. Lite smålagg trots att jag provade Nova och...
Jag fick min ifredags och har redan hunnit lämna tillbaka den till Netonnet [emoji4]
Den har OIS på video men tyvärr överkompenserar den så resultatet blir rätt kass när man panorerar. Kan säkert fixas med en uppdatering
Tack för en smidig affär, snabb betalning och allt
Mitt skal och laddare skickades i ett eget paket från Netonnet igår
testa ni, jag är erkänt kinkig med Android mobiler - ni kanske skulle älska den :-)
Ja känns så efter några timmar. Hade bara S6:an haft bättre batteri hade jag nog föredragit den. Har man kört med en 6 Plus så blir man bortskämd...
Haha nja inte riktigt, jag skickar nog tillbaka den till Netonnet :-)
Du får åka till Eskilstuna och köpa min :-)
Vill helst slippa roota för då är man fast i pillträsket sen :-) Vill använda den ut ur lådan ut en massa pillande men som det ser ut nu så vete...
Tycker inte du att dpin känns konstig på den del ställen. Ser ju ut som om det är gjort för en blind 70 åring när saker är så jävla stort :-) Har...
Sorry Netonnet
Haha nä tänkte köra båda nu :-)
Fick precis mail att min G4 i svart läder är skickad, trevlig överraskning då jag beställde för två dagar sen
Äntligen har de uppdaterat tapatalk så den inte är lika seg igen på iPhone
Netonnet har ju både brun och svart att beställa http://m.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumarke/lg/lg-g4leathercovercharger/218569.7986/
Uppdateringen har ju funnits ute i Europa i veckor och enligt rapporter på Xda så gör den ingen större skillnad på batteriet
Ja jag svarade ju ovan att den är din :-)
Har bara funnit fördelar, mer funktioner och stabilare http://www.snbforums.com/threads/asuswrt-merlin-custom-firmware-for-asus-routers.7846/
Då är den andra din då :-) Samma här, ligger moddad mjukvara i. Eller vill du hellre ha asus original?
Så nu har jag vevat igång nya routern :-) Så routern är din då. Det ligger en lite modifierad mjukvara i den - Merlins moddade Asus firmware....
Ska fundera, har 600 inklusive frakt från Menno via PM men jag erbjöd dig först så men jag bara undrar vart du hittar den ny för 1000:-. På...
Tycker den här länken från Sammobile säger det mesta om batteriet...
den är strax över 2 år tror jag, har funkat utan problem, bara sugen på en ny :-)
Den som heter AC stödjer AC standard, alltså grymt snabb om du har ett AC kort i dator/smartphone. Tror den fixar 1300 Mbit eller något sånt. Den...
Har en RT-N66U och en RT-AC66U till övers då jag får min RT-AC87 på måndag eller tisdag
Spelar ingen roll att det är samma modell då uppdateringar släpps beroende på din region och CSC och inga olåsta svenska telefoner med NEE som CSC...
Överväg om du inte ska ta en vanlig S6 istället. Verkar vara mest problem med Edge skärmen och den tillför verkligen inget alls jämfört med...
Ja den har blivit riktigt seg, måste vara senaste uppdateringen för det har inte varit så innan och inget annat på telefonen segar
Ge mig bara en adress så slänger jag den i ett kuvert och skickar den - har ingen glädje av den då jag skickade tillbaka telefonen men hann sätta...
Ja betalar hellre några hundralappar extra hos dem än jagar det billigaste för det är aldrig problem med returer eller garantiärenden
Netonnet, handlar nästan alltid där för det är aldrig några problem att lämna tillbaka prylarna :-)
Har en oanvänd baksida till ett Invisibleshield HD ifall det är något sådan du tänkt dig
Ja jag har gett först Edge och sen S6 flat en chans. Ville verkligen älska dem. Blev totalt fem dagar Edge och tre med vanliga men nej det gick...
Då jag inte alls gillade min S6 Edge utan skickade tillbaka den men hann köpa några skal till den så har jag nu tre skal över. Ett Samsung Clear...
Ja i Samsungs takt har de nog fixat det lagom till S7 Edge släpps :-)
Jag körde bara med Samsung egna. Funkar till och med bättre att skriva med en hand på min plus trots den större skärmen. Med min Edge kom jag...
Gav upp och gick tillbaka till min iPhone 6 Plus