Separate names with a comma.
Låg det i Tabens låda, eller i själva postpaketet?
Jag har precis köpt en Galaxy Tab, och i annonserna om den stod det att man får presentkoder på tidnigar och filmer till ett värde av 1000 kr....
Jag har en Samsung Galaxy Note som jag har spelat GTA 3 på. Men nu har jag skaffat en Galaxy Tab 10.1 som jag också har installerat GTA på. Men...
Är detta problem bara med Go Launcher, eller är det samma sak med stock-touchwiz?
Ok, glömde bort att det är "lite" censur här på Swedroid, men jag får väl rätta mig efter reglerna... Men innan jag redigerar skulle jag vilja...
Har nyss beställt en Tab 10.1, men jag har inte fått den än, så jag kan inte svara på alla frågor, men jag kan försöka då jag i alla fall har en...
Har också funderat på detta, det skulle vara väldigt kul om man kunde få det att funka! Tyvärr verkar det inte gå just nu, då det är någonting...
Testa att installera Kies på datorn, och uppdatera telefonen. Många buggar har blivit åtgärdade i nyare firmwares, och jag upplever telefonen som...
Vad är det för problem du har, och vilken Firmware har du? För mig funkar den i alla fall utmärkt medan man laddar.
Betyder det att MAC-adressen återställs varje gång jag startar om mobilen?
Känner precis lika dant, nu gäller det bara att Samsung släpper en uppföljare så att man inte är fast med samma mobil i några år... ;)
Jag skulle behöva ändra namn och MAC-adress på min note. Är det möjligt att göra på android? Det bästa vorde om det fanns någon app man kunde...
Jag har nu lyckats roota min Note med LA4, tack vara denna utmärkta beskrivning: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1462309...
Någon som vet om det finns någon app som gör så att man kan stänga av den kapacitiva touchen, men samtidigt kunna använda pennan? Det skulle vara...
Jag kan hålla med om att gränssnittet kan vara lite segt ibland, men det har blivit mycket bättre med de senaste uppdateringarna, och jag hoppas...
Tack för alla länkar, tror den billigaste i Sverige är den från cdon!
Jag har tyvärr tappat bort min s-pen, och skulle vilja köpa en ny. Dock vet jag inte var jag kan köpa en, då jag helst vill köpa den från en...
Kies funkade inte först för mig, men när jag kryssade ur USB-felsökning så funkade det. Dock tycker jag det är smidigast med Kies Air, som också...
Kan du inte försöka få expansys.se att ta tillbaka telefonen, och få pengarna tillbaka istället för att dem ska försöka fixa den? Sen skulle du...
Bra att någon svarar och förklarar! Dock undrar jag var jag kan ladda ned Easy Rooting Toolkit, och om den funkar med min note som har LA4. 2b...
Jag är rätt ny på android, men skulle vilja roota min SGN så att jag kan byta MAC-adress och namn på den. Jag har försökt med SuperOneClick, men...
Har precis börjat använda Tasker, och har hunnit gjort en task höjer ljusstyrkan och slår på WiFi när jag dockar mobilen. Men nu har jag stött på...
Såg det när jag läste vidare i tråden...
Förstår inte hur det kan vara så på din note! På min note står det inget språk överhuvudtaget på mellanslagstangenten, vill jag skriva ett "ä"...
Troligen är denna bild fake, då ikonerna är från galaxy note.
Jag har en galaxy note, och storleken är absolut inget problem. Sen minskar troligen plastramen runt skärmen, så den totala storleksökningen blir...
Någon som vet var man kan köpa ett flip case i sverige? Jag är tyvärr inte 18 än, så jag kan inte köpa från en utländs nätbutik... :(
Köpte min note från Bazula, och det följde inte med något flip cover. :(