Separate names with a comma.
Det extra värdet vid inbyte gäller enbart om du köper telefonen från Tre.
Att tvinga LTE-only är väl inte att rekommendera egentligen. Kan ju skapa andra problem, liksom nu då telefonen ibland verkar vilja tappa...
Mig veterligen har strömsparläge aldrig aktiverats automatiskt. Du får dock frågan när batteriet når, jag tror, 20% om du vill aktivera det. Du...
Undrar vad det kan vara för beslut. Telia kan ju knappast besluta att skicka telefoner de inte har haha. Låter med som att leveransinfon kanske...
Mer ny 5G på C-bandet: Södra Huskvarna: 1st C-band site 5G, även ny L2600 Handelsområde mellan Munksjön och Rocksjön: 1st C-band site 5G...
Maxhastigheten beror på hur mycket frekvensutrymme som används. Vet ej hur det ser ut i Norge - men det kan ju absolut vara så att det skiljer sig...
Enligt täckningskartan som uppdaterades igår finns ingen vanlig 5G i Västerås utan endast 5G-light. Kollar man i tråden på 3Community om deras...
I Västerås finns vad Tre kallar "5G-light", vilket är 5G på 2100-bandet, som delas med 4G. Hastigheterna som du kommer att få där är absolut inte...
Nu har min från Tre hoppat från v15 till v12. Hoppas att det stämmer! Edit 12.10: Tillbaka på v15.
@fcarlsson I vilket område befinner du dig i, absolut inte exakt adress men typ stad och område? Har du testat på någon annan plats?
Det verkar som att Telia släcker det egna 3G900-nätet och kör igång 4G900 istället och i samband med det kör de även igång 5G. Sen finns det ju...
Funkar fint för mig. Vad krånglar för dig?
Jag är rätt så säker på att 4G krävs för att det ska funka med VoWiFi <-> mobilnät. Det var åtminstone så när VoWiFi var nytt, så det lär ju leva...
Det är skönare utan skärmskydd - det är min åsikt. Ser mobilen som en förbrukningsvara, slits den och värdet minskar är det en smäll jag får ta....
Inte lika bra, nej. Jag tror dock fortfarande att den hade sålt, främst eftersom det är en modell som är släppts typ 1,5 år senare.
Bryr de sig om kameran tillräckligt mycket för att se någon egentlig skillnad eller vill de ha en bra kamera för att ta enkla bilder som visas i...
iPhone SE passar många, betydligt fler än 12 mini. SE har varit populär hos företag som behöver en enklare iPhone. I dessa fall vore det dumt att...
Nya 5G-siter på C-bandet denna vecka, 24 stycken. Stockholm/Göteborg/Malmö Smyckesparken Frölunda: 1st C-band site 5G Kungsbacka, Björkris: 1st...
Det vet nog varken @KTM eller någon annan här på forumet. Du får ställa frågan till Halebop istället.
Det är dock gamla prislistorna. De senaste hittar du här: Villkor och prislistor Har du testat och nått över 100Mbit/s?
Kunskapen saknas ju helt. Teoretiska maxhastigheten på 4G är avsevärt mycket högre än 100Mbit/s. Tror ej att du hade fått bättre svar oavsett...
Det kommer väl kanske senare i veckan, på fredag gissningsvis! :D
Med tanke på att den verkar sälja rätt så bra: ett tag till
De bygger inte ut med det längre. Det stängs för tillfället ner i samband med att de kör igång C-bandet i samma område. Motsvarande namnet är väl...
C-bandet är 3,5GHz.
Över 20st nya 3,5GHz-siter ska ha kommit igång senaste veckan: Stockholm/Göteborg/Malmö/Helsingborg/Linköping/Jönköping Husensjö, Helsingborg:...
Oj, sorry. Stämmer bra!
Vasastan, Stockholm - Tre Bra hastighet och svarstid. Kul med större 5G-täckning. Svarstiden kan verkligen märkas vid vanligt användande. [ATTACH]
Kul att det händer något med 5G-utbyggnaden även i norr hos Tele2 och Telenor också. Att de kan uppgradera kapaciteten och bygga ut med så många...
Det går att välja 5G-light och 5G. :)
Enligt Tre ska perioden för att beställa dessa förlängas. Oavsett, så får de se till att du har kan utnyttja erbjudandet eftersom telefonen såldes...
Nu har jag inte Tele2, men Telenor på företagsmobilen. De bygger ju nät gemensamt genom Net4Mobility. Utifrån min erfarenhet verkar det som att de...
Tre har justerat valen på sin täckningskarta och separerar nu 5G på 2,1GHz och 5G på 3,5GHz. Det kallas "5G-light" respektive "5G". Bra att det...
13st ;)
Tre har inte LTE900, de kör enbart UMTS900. Telia kör GSM900, UMTS900 och LTE900. När de stänger ner UMTS900, kör de igång LTE900 istället. Tele2...
Tre kommer, som det ser ut idag, att fortsätta med 3G på 900-bandet. Telia börjar ju köra 4G där. N4M ska ju börja med 3G på 900-bandet har jag...
Tre (inkl hallon) har tagit bort avgiften för att ringa och SMSa mellan Sverige och Ukraina. Fria samtal och SMS till och från Ukraina | Tre...
Visserligen sant, men tog rabatten på ett halvår så det går ganska snabbt. Telefonen kan jag betala av direkt ändå :)
Beställt en Galaxy S22 från Tre. Fick köpa den för 5550kr, utan någon ny bindningstid eller liknande. Det som krävdes var att jag skickar in en...
Jag hade valt Hallon eller Fello. Om det endast är samtalen som är viktiga för det abonnemanget hade jag nog valt Fello eftersom Telias nät är...