Separate names with a comma.
Förlåt att jag inte är något mästare på det här men var kontakter man HTC och vad ska jag skriva? Tack på förhand!
Kom precis hem från Hong Kong där jag införskaffade incredible S. Jag 2.2.1 och tänkte nu uppdatera till 2.3 och följde den här manualen....
Hejsan! Skulle behöva hjälp med en sak. Kom precis hem från Hong Kong där jag köpte mig en Htc Incredible S. När jag kommer hem så ska jag...
Bor för närvarande i HK och skulle idag köpa mig en HTC Incrediable S men enligt expediten så fanns det bara engelska och kinesiska menyer....
Tack så hemskt mycket. Nu ska jag försöka hitta lite apps som är användbara, handcent var ett sjukt bra förslag!
Tack så mycket! Nu har jag nog löst allt, laddade hem Robo defense igår och nu undrar jag hur man tar bort det? Måste man göra det via datorn?
Såja nu fixade det sig, tack för hjälpen! Ska fixa smsappen du snackade om för jag har hört att det ska vara väldigt bra? Är det bara att...
Inte för att vara jobbig men hur imporeterar man dem (går fortare att fråga här än att försöka greja med det i två timmar)) :)
fråga ett löste sig när jag inte använde wifi utan kopplade upp mig mot 3g, tack så mycket drogen. Fråga två får jag fortfarande inte rätt på....
Har precis blivit medlem här på sidan eftersom jag fixar en Hero. Jag har lite frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på. Kollade runt lite i...