Separate names with a comma.
Se x10 med 2 batterier+ copter skydsplast + 500 kr?
Vill helst ha zte skate, optimus 2x sgs2. Vet att de 2 sista är lite höga krav, men de finns ju de som vill ha en bra kameramobil? Eller annat bra? :)
Hej. Xperia x10 med senaste updateringen 2.3.3 Laddare och usb kabel medföljer. Har även ett extra batteri som följer med, pga att batteriet...
Finns det på mobilversionen också? Sitter med min x10
När jag ska göra en tråd i köp och sälj så står det att jag måste välja ett ämnesprefix. Vad menas med detta? Hjälp snabbt! :)
Kolla in mina montage på min youtube channel: Wee.youtube.com/erkfoppa
Hej. Tänkte att det kan vara kul med en tråd om coola/roliga rymdfakta. Skriv på :) Jag kan börja: om ett föremål från en annan dimension...
Här kan ni skriva om ert hat till Apple. Kolla in detta: https://swedroid.se/41996/apple-vilseleder-domstol-i-samsungmalet/ Helt sjukt. Vad...
Droidbobby: va heter du på steamsteam? ;)
Det går till så här: jag väljer en gener och skriver de 1-3 spelen jag spelade senast i den genern. T.ex: action 1. Mw2 2. Chrysis 3. Halo 1...
Aldrig sett dig 0/10
Mw2, ghost recon, cod4, sniper ghost warrior, halo 1, 2, 3. Någon som har dessa spel?
Ska nr3 komma på en ny genre eller?
Juste ja glömde : ta fram 18+ film (om ni fattar ;) ) på datorn i skolan när läraren har projektorn på ;)
Kasta kaststjärna på varandra när vi blundade.(som i grown ups) Ramla ner från ett träd och få en vass pinne in i hakan. Äta glass i...
Har aldrig sett dig :( 0/10
Det är ju inte alls samma? Det här är 5 frågor alla ska svara på, man ska inte komma på nya. Förlåt för maskinrummet. Jag har så himla tråkigt nu...
Hej tänkte starta en liten lek. Jag har lånat lite från andra forumslekar. Man ska svara på nedstående frågor: 1. Det dummaste ni har gjort i...
1. Facebook 2.nej 3.stationär 4.jaa 5.advanced task killer Frågor: 1. Gillar du the O.C? 2. Spelar du mw2? 3. Åker du skateboard? 4....
Tack för alla svar :) Men tror ni att venista ligger bakom A game you cant beat AD prenumerationen? Eftersom de har samma sms stopp nummer?
Hej, för någon dag sen så laddade jag ner ett spel på market (a game you cant beat). Jag råkade trycka på en AD och plötsligt var jag inne på en...
Svara någon, är i behov av hjälp snabbt!
Hej, jag har problem med att uppdatera min x10 till gingerbread. När jag försöker med SEUS (sony ericsson update service) så står det att...
När hände detta? Har inte kollat på nyheterna på sistone. Dödsfall? Hur många attentat? Självmordsbombare?
Helvete vad jag blir så jävla sur på den fuckade kickflipen.den gör ju för fan en halv pop shuv-it också. HELVETE. Kom med tips innan jag slår...
Några mer tips? :)
Tack för alla svar :), men läs "description" på filmen. Detta är alltså inte jag, jag kan landa kickflipen men brädan vänder sig åt vänster.
How I Met Your Mother (TV Series 2005–*) - IMDb Det handlar om Ted som söker efter sin drömtjej i new york, med hjälp av hans vänner. Ser...
Så här skrev en person på en annan tråd angående fp och dx(jag vet att det var onödigt med 2 trådar men var nyfiken och ville ha svar fort) "Jag...
Ingen som skejtar? skulle vara tacksam för svar :)
Hej jag är en skejtare och jag har svårt att lära mig kickflip och varial kickflip. Någon som kan hjälpa mig genom att skriva lite tips på vad jag...
Haha men kan du hjälpa mig med mina problem? eller skejtar du överhuvudtaget inte? Och ja, jag fiskar :D
Det är jag medveten om, men jag ska försöka ända :) Jag medelar hur det har gått om/när jag har fått produkten! Håll tummarna nu ;)
Men funkar säker kortbetalning på dessa sidor eftersom de ha paypl och det ägs av ebay? Jag vet att man får vad man betalar för, och 300 kr för 4...
Jag prövade att återställa mobilen för att se om batteriet blev bättre, och ja ja det blev det Så jag ändrade mig nu från att köpa en mobil till...
Jag prövade att återställa mobilen för att se om batteriet blev bättre, och ja ja det blev det :) Så jag ändrade mig nu från att köpa en mobil...
Bara om ni ville veta så är det reklam om t.ex dealextreme.com på youtube :D
Det är bara så att jag vill se mobilen innan jag köper den. Tanken på att köpa en mobil från kina är helt enkelt att jag gillar att ta lite...