Separate names with a comma.
Låter absolut som en bra ide. Vi var nära att implementera det redan i v1 men vi han inte. Vi ska försöka göra hela den delen smidigare än vad den...
Det finns inget satt datum eftersom vi jobbar på det på fritiden och vi båda pluggar. Men jag räknar med att vi kommer känna oss klara för att...
Fick du den första att fungera förutom en knapp? För om den fungerade innan så borde alla drivrutiner och sånt vara rätt så då finns det nog något...
Den remoten är färdig men vi måste få klar resten av version 2 innan vi släpper den.
Måste säga att detta spelet är riktigt grymt. Köpte det för några dagar sen helt klart värt det. Ser fram emot ännu fler banor kanske man hade...
Aha ok ja då kanske Lockout är lite överdrivet men den är bättre än inget. Du behöver ju inte använda gps grejerna.
Haha sant.
Lite snålt med ram tycker jag det är så billigt nu för tiden så man kan dra på med en del mer. Grafikkortet hade jag köpt AMD eftersom de är mer...
Vad jag har märkt så får vi mest frågor om motorola droid jag vet inte om det är så att det är dumma amerikaner som inte klarar av appen eller om...
Tycker min Nexus är ganska smooth redan men ännu mer kan ju aldrig skada :p
Hem försäkringen brukar annars täcka det men då med en självrisk. Tror inte de frågar om man var påverkad. Men å andra sidan får du betala ca 1500...
Testa lockout den har en funktions som låter som fan om man aktiverar den på hemsidan och dessutom kan den ta fram gps positionen för telefonen.
Jag vet inte om jag håller med om att det behövs fler os. För det gör bara det svårare att få duktiga utvecklare att satsa på telefonen. Redan...
Inte rootad. Det närmsta jag har gjort är att bytt luncher men det är ju helt tillåtet och ska inte påverka detta. Drog in Froyo så fort XDA fick...
Ska bli intressant att se om den floppar. Ser även fram emot när jag får testa en första gången :D. Kanske blir på ces mässan i januari. Tror det...
Aftonbladet kan man läsa för att få sig ett litet skratt inte för att läsa några seriösa nyheter. Speciellt tekniknyheter är hemskt deras teknik...
Windows phone 7 eller telefonerna? Kan helt klart hålla med om att det grafiska inte är det roligaste men tror samtidigt det kommer bli väldigt...
Jag ska först säga att jag inte testat detta men jag hade nog hellre velat ha allt i samma app och sen kunna stänga av dem jag inte vill läsa....
Det är väldigt svårt att ge några direkta tips på sidor till en som är helt nybörjare eftersom alla lär sig olika. Det jag kan rekommendera är att...
Håller med SE borde lära sig att man inte ska lova så mycket utan istället överraska alla när man är klara istället då får de dessutom mer...
Vad tycker ni om windows phone 7 som microsoft releasade idag? De har visserligen presenterat det innan men den färdiga versionen visades idag....
Kommer helt klart köpa spelet när det kommer fler banor tycker 25 bannor är lite lite för det priset men om det kommer typ 50-100 bannor så kommer...
Kan va bra om man vill göra en app för rootade telefoner som kan disabla telefonen typ om någon snor den. Tror den kräver root men var väldigt...
Om du tänkte lägga upp något som du tror kan vara problematiskt så kanske du ska fundera på om du ska lägga upp det alls men annars så ska det nog...
Fan lyckas inte uppdatera fattar inte varför. Fastnar vid utropstecknet och testar jag uppdatera manuellt får jag felet. E:Can't open...
Brukar göra grunderna i editorn typ drar in objekten men guit och sen gör jag inställningarna för hand. Vill man fixa så att inte allt är på samma...
Vet inte om det är tanken men man kan beskriva drawables med xml om man vill använder själv det väldigt mycket men då skapar jag inte det med kod....
Kul spel kanske du borde jobba lite på grafiken men jag kan se potentialen för spelet. Är just nu bäst denna veckan :D Top 3 totalt yey!!
Nice gillar uppdateringarna nu kan jag äntligen starta maps brute för navigation från Car Home :D Nu önskar man sig ju bara Google navigation på...
Varför ska du spara data hela tiden? Borde du inte bara göra det när något ändras. Kanske missförstått vad appen ska göra men verkar lite dumt att...
Hur blir det en Iphone 4? Möjligen första Iphonen. Det står ju till och med i artikeln att man inte får alla funktionerna. Fan va jag stör mig på...
Verkligen. Vad är det för app?
Ja du ingen aning men du får posta alla fortsatta mejl för detta va lite kul tycker jag :p
Skulle det inte gå att ha fler än en serie i en app. Vore smidigare om man slapp ha 2 olika appar som gör samma sak.
Denna sida kanske kan hjälpa dig. http://www.anddev.org/tinytut_-_get_resources_by_name__getidentifier_-t460.html Annars testa googla typ "get...
Menar Remotify. Det kräver premium vi håller på att undersöka Spotify Remote och tror där kan finnas en lösning tyvärr är den inte open source så...
Kollade närmare på det. Men problemen med de projekten är att det ena som verkar helt nerlagt verkar ge ungefär det vi har. Och det andra som...
Okej det var mycket intressant. Är den open source? För är den det så kan vi definitivt implementera deras teknik. Annars kommer vi nog inte ha...
Kan du inte göra en film där du visar radion är väldigt nyfiken på den :)
Om jag förståt det rätt (Har aldrig testat själv) så har de gjort en egen spotify klient. Vilket betyder att det krävs premium för att det ska...