Separate names with a comma.
Har V10d-SEA-XX, uppdaterade via LG bridge.
Hmm tyvärr så fick jag varken face unlock eller Juli's säkerhetspatch, utan sitter nu på Juni's. Eftersom det var en väldigt stor uppdatering på...
"Uppdateringen kan inte hämtas, eftersom det har uppstått ett problem med servern" Men det är tydligen fler som har samma problem, t ex på Reddit...
Någon mer som har problem att installera senaste uppdateringen via LG bridge?
Helt utan att ändra några inställningar?
Själv lyckades jag få mer än 7h SoT, och det med mycket YouTube tittande. Kan tänka mig att det skulle gå att få ut mer än 8 timmar om jag hade...
Finns det någon data på hur mycket batteri DAC:en I de asiatiska versionerna drar jämfört med varianterna utan DAC? Min batteritid har blivit...
Wow vilket pris, tyvärr fick jag betala lite mer via Ebay.. :( Om man inte tycker det är allt för jobbigt med lite krångligare garantiärenden så...
Fick hem min G6a igår (asiatiska modellen med Quad-Dac), är väldigt nöjd i och med den helt fantastiska ljud-kvaliten! Sen finns det vissa...
Håller med TechAltar i det mesta, men kan verkligen förstå argumentet angående OnePlus mjukvara, Oxygen OS verkar vara superb. Dock förstår jag...
Lär man märka en stor skillnad även på In-Ear lurar (äger ett par Soundmagic E10c), på samma sätt som som med ett par studiohörlurar? Eller är det...
Köpte också en G6 efter besvikelsen med Oneplus 5, det blev en H870DS version från Ebay för 4400, säljaren lämnade 1 års garanti. Ser främst...
Kan hålla med om ditt resonemang kring priset, är bara så otroligt besviken på designen. Dels pga att den är oerhört lik en Iphone och framförallt...
TechAltar på Youtube summerar perfekt mina tankar om OnePlus 5. [MEDIA]
Hmm är fortfarande osäker, vet inte om jag är villig att ge upp min S7 Edge mer slimmade design och IP-klassning.
Hmm har jag missat något, eller hur beställer ni den redan ?
Synd att de ännu inte har satsat på små bezels, kan fan inte gå tillbaka till en "stor" mobil även om den nu är bättre på många fronter än t ex...
Hmm, kan inte registrera mig för betan då min e-post inte kunde hittats, trotts att jag har ett Samsung account registrerat i telefonen i den eposten.
Skriv gärna vilket tema/ikonpaket etc så att man enkelt kan byta om man hittar något bättre. :)
Brandar dom bara telefoner man köper direkt ifrån 3? Jag köpte min med ett 3-abonnemang från Phone House (Elgiganten).
[IMG] Nästintill 90% av alla appar som jag använder Finns på hemskärmen, är riktigt nöjd. (Nova Launcher/ Marshmallow ikonpaket)
Jag är extremt nöjd med battertiden! Just denna gång använde jag mestadels Wifi. [IMG]
Hej! Vart kan man köpa denna platta som billigast? Internationell eller Svensk butik spelar ingen roll.
Någon mer person som har en extra invite över? :)
Tråkigt att det inte går att fixa just nu, lite konstigt med tanke på att jag enkelt kan sortera låtarna efter t ex artister i datorn när jag...
Efter att ha använt Windows 7 i några dagar så älskar jag det! Det flyter på som smör... :) Allt är dock självklart inte perfekt, det är främst...
Hej, jag drog själv iväg en beställning på denna nu när jag har tappat min androidmobil. http://cdon.se/hemelektronik/htc_titan_black-15922911...