Separate names with a comma.
Adam har en förmåga att surna till emellanåt. Även när det gällde OD så surnade han till... Grejen är ju att allt ska vara öppet för alla. Även...
Alla tycker olika. Smaken är som baken. Du kommer aldrig få ett konkret svar på vilken rom som är bäst. Det får man testa själv...
Testade den igår och jag tycker detsamma! Förvånansvärt stabil med tanke på att Cyanogen inte ens släppt en nightly på CM7. Men det kan inte vara...
Om min Desire ligger och inte används så klarar jag säkert 3 dagar med, så inget konstigt tycker jag. Det har aldrig hänt dock, men jag har ibland...
Det finns moddar på xda för vissa saker, tex: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=838013 Kolla runt på Xda... det är där man...
Boooooooooorta :p
Naj, den har inget sådant...
Vet ej... i så fall nåt nytt som jag inte känner till.
Ni har inte testat att klicka på översta menyn i Rom Manager "installera clockworkmod recovery" och sedan välja htc desire? Och efter det ska det...
Här är en PSD så ni kan göra egna efter eget behov. Men fonten som jag använder heter Agency FB och är inte gratis (tror jag), så därför bifogar...
Oki... synd.
Davil har skrivit hur du gör i posten ovanför dig... det gäller alla oönskade appar när man redan har installerat sin rom. Har man S-OFF finns...
Det är bara att anmäla honom. Folk som är här enbart för att skapa konflikter och osämja har inte här att göra. Antingen det eller ignorera......
Näe, händer inte mig iaf...
Jag gillar Amon-ra's recovery med. Men jag gillar inte att bläddra med trackballen :( Det som gjort att jag inte kör med den... finns det nyare...
Jag fattar inte varför man måste få ut så mycket batteritid på en mobil om man inte är i ett läge då man inte har tillgång till el förstås. Varför...
Kan inte du bara dra till ett Iphone forum istället och sluta förpesta allt här. Vi har fattat att du inte gillar Android!!
Gillade inte du Android egentligen? Sluta trolla nu...
Ja, du behöver bara flasha in den precis som du flashar in en rom..... efter att du flashat in din rom då förstås.
Ställa en sån här fråga som topic kommer leda till lika många svar som det finns rom ;)
Det du tittar på är froyos inbyggda a2sd. Det kommer inte göra någon skillnad på det interna minnet eftersom det som kan ligga på ditt sdkort...
Idén är kul. Har själv klurat lite på liknande... men det blir som sagt lite rörigt och svårt att läsa.
Det är jag som tabbat mig och raderat dom från min hårddisk och dropbox :/ Ibland är rensning inte så bra... sorry. Jag har ändrat rubrik och...
Jag tycker att Titanium är bäst. Säkert någon som tycker tvärtom...
Nej, för det måste du använda en rom som har det eller installera ett script...
hehe, tänk vad alla bara ser det negativa jämt..... jag har prisat denna rom flera gånger, i denna tråden med, om hur bra batteritid jag har med...
Väldigt gammal version du har på Navigon då. Sista versionen är 3.5.3...
Det går inte att säga.... smaken är som baken. Vill du ha en stabil rom som är så gott som original htc froyo så är denna, LeeDroid, den bästa...
Jag gillar denna bättre än oxygen om jag måste välja en Gingerbread rom. Men helst kör jag inte gingerbread förrän allt är fullt fungerande.......
Nej, den som är stabil är just 2.5.0.7... Jag undrar vad denna udK är för en tomte på xda. Alla hans releaser har varit buggiga och tom gjort så...
Detta är frustrerande. Han som har lagt ut denna version vet att den inte fungerar som den ska och ändå tar han inte bort den. Han är dessutom...
Fel tråd?
Det är ubuntu font..... försök själv. Jag är inte tillräckligt frisk än för att orka stirra på en skärm allt för länge :/ Men jag kan bidra med...
Här är tråden: http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=27151
Men gör en FIL (inte mapp) som heter .nomedia och lägg den i mappen som de ligger i. Det ska fungera...
Du kan jämföra med HTC sense widgets. Nästan lika...
Jag använde den i 2.3d.... funkade för mig...
Jo, plus några fixar till... står i changelog.
Finns säkert det med, men jag gör allt i Photoshop :)
Ja, du har förstått rätt :)