Separate names with a comma.
Ah då. Tycker sådär om han men rätt okej, släppte ju album för någon månad sen. Sen gjorde väl han och Chet Faker nån EP tillsammans som var rätt...
Ja, men tipsar även som sagt om Hocus Pocus också bra skit. Föredrar dock främst Zhu själv haha.
Fransk rappare och dj. Bl.a. med i C2C och Hocus Pocus och kör hip-hop och edm samt jazz soul. Relativt okänd/a utanför frankrike mig veterligen....
Sjukt kul att fler har fått upp ögonen för 20syl! Tack vare Marques Brownlee haha
Jävlar vad Sony XZ och X Compact är sexiga. Mmmmmm
Haha dårar.
Borde liksom vara dags nu.
Skulle inte Rockstar släppa DLC för story mode i GTA V?
Sorry dude, thought you were an ooooooobject
Kul! Spelar också badminton, fast på sommarstället mest som skön aktivitet. Lirade med skolan några gånger också i hall.
Lirar du badminton? Det är rätt kul faktiskt!
Ja den håller fortfarande [emoji23]
Hahah läste texten till Akcent-Kylie nyss. Fan är det för porrig låt som man röjde loss till som litet kid. [emoji23] [emoji23]
Surfin' USA!!!!
Ingen orkar läsa beskrivningarna tyvärr.
Haha, tror den bara chillade i solen. Dock stämmer det ju, den blir ju bacon till slut.
Blev sjukt sugen på att knåpa ihop en simpel och snygg galleriapp.
[emoji23]
Haha nej för guds skull. Den sover eller bara ligger och chillar.
HTC 10. [IMG]
Mycket!
Gene Wilder :(
Aah, snart San Diego [emoji574]
Alla är nästan slut heh [IMG]
Update: rätt okej blev det. Saltade och kryddade för mycket dock haha
Hm, nu ska jag testa att göra egna chips
Haha [emoji23]
Ditto! [emoji6] Hell nah!
Att tänka på blodtrycket är för gamla människor. Vi unga behöver inte det.
Åh, snart släpps Mafia 3.
Oj både Ikea och MIO-katalogen har kommit. Låga odds på att det blir nya möbler väldigt snart hehe [emoji16] [emoji2]
Seeeena nätter tomma glaaas
Får testa det. Ska kolla cache inställningar och så också för säkerhets skull. Har ca 90 stycken serier.
Ja. Bra som frankrike gjorde och kan ge böter till föräldrar som lägger ut bilder på barn som inte har givit sitt medgivande.
Ja, gäller det Note-serien så tror jag ändå att TouchWiz är väldigt passande med sina Stylus-specifika funktioner. Är ju dessa som gör Noteserien...
Verkar som att det är två röda varningar som dyker upp när man öppnar console. Moment Timezone 0.5.4 was already loaded with data from...
Självfallet! :)
Stor telefon säger du...hm. Första jag kommer att tänka på är Note 7 och Nexus 6P. Skillnaden mellan dessa är dock ganska stor, inte bara till...
Onödigt tjafs raderat. Diskutera gärna men håll det sakligt och med en bättre attityd gentemot varandra @astrob0y och @mobilapan. /MOD
Sen har Android stöd för MotionEvent getPressure(). Fungerar dock inte på alla telefoner vilket gör det ganska oanvändbart.