Separate names with a comma.
Himlen är snygg men förgrunden är för rörig tycker jag, gå dit igen, spärra av gatan plocka ned alla trafikljus så blir det bättre :cool: La till...
Leave the girl alone, it's that time of the month, han säger ju det själv. Skickat från min Xperia S
Jag ser inga problem i att redigera bilder, enda jag bryr mig om är hur det ser ut. Tycker dock inte om när man lägger till eller tar bort element...
Kostnad för grejerna? Skickat från min Xperia S
Lägg upp din profil Skickat från min Xperia S
Ingen aning, jag lägger inte upp bilder jag inte tycker om särskilt mycket, men jag sparar alla jag tar i datorn.
Samma som mig då hehe, bra ställe att diskutera på. Har inte heller views men allmäna tips för en trevlig upplevelse: 1. Tagga allt, med rätt...
Okey glass take a picture, hahaha Skickat från min Xperia S
Bra tips där, men hur man kör sina set och reps beror väl på vad man vill åstadkomma? Menar inte att du skrev fel men för nybörjare skulle jag...
Jag tar alltid innan, har sen jag började tyckt att jag får bra pump av det, så länge jag äter rätt blir det alltid bra dagar. Vilken kör du? Jag...
Kör vassle efter gym och mat efter det. Mat 2 gånger senast 2 tim innan gym och då mycket protein. Men vill fylla på aminosyror precis innan jag...
Efter hur lång tid borde man ta en andra dos bcaa under styrketräning? Skickat från min Xperia S
Better battery stats visar allt du behöver :) Skickat från min Xperia S
Eller hur ^^ kul som fan var det ändå hehe Hahaha, konstig konversation det här. Låt mig ordna det åt er, en är torr, en är saftig Skickat...
Lämnar telefonen i gymmet för att gå på toa, musiken i bt hörlurarna försvinner. På vägen tillbaka hör jag först ett privat samtal, sen ett från...
Misstänkte det ^^ <iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:3R1k8P1MrDdLSRhlTaaWAS" width="300" height="380" frameborder="0"...
Har du testat lite mer improvisation? Alla fungerar ju olika men tycker du planerar lite för mycket. När jag gjorde talet hade jag en Powerpoint...
Längesen jag såg en riktigt läskig men dead silence var helt okej, om än inte jätteläskig Skickat från min Xperia S
Första bilden med mitt Sigma 17-70 och polfilter. Hur häftigt som helst att se mättnaden i färgen skifta live när man vrider på filtret. Det får...
Jag kan vara helt fel ute men är det inte så att, när det gäller led, beskriver effekten inte hur starkt lampan lyser utan bara hur mycket ström...
Jag förstår fullt att en fysiskt butik betyder större utgifter(duh) :P Menar bara att många nu lyckas erbjuda samma pris båda på nätet och i...
Japp, de har visserligen väldigt många butiker men tycker ändå det är konstigt att de är en av få företag som fortfarande har dyrare pris i butik.
Var i Elgiganten för att köpa ett Hoya filter som kostade 399 på nätet. Hittar det i butiken för 749 o.O Snackade med en försäljare som ordnade...
^^ Skickat från min Xperia S
Där ser man. Tycker det är väldigt praktiskt faktiskt, inte för vanlig fotografering men när man fotar makro eller från väldigt låga vinklar är...
D7000. Den har inbyggd motor men jag vet inte vilken som prioriteras, husets är väl snabbare? Ja det är ju det som är konstigt, genom sökaren...
Bör man vara orolig om fokus låser i lv läge men aldrig är skarpt utan bara helt fel? Nytt objektiv Skickat från min Xperia S
Diameter och länk till filtret? Behöver ett jag med Skickat från min Xperia S
Köpte precis ett sigma 17-70 pga budget. Knappt värt det med all jävla trafik i stan Skickat från min Xperia S
Grattis! Ser väldigt trevlig ut Skickat från min Xperia S
Här är min lista, många låtar som inte passar gymmet men jag lyssnar på den hela tiden så :)...
Tog bort mattan på bakluckan för att byta backlampor, clipsen går sönder när man gör det. Kostar 22 st = 240 spänn för att sätta tillbaka mattan,...
Flypaper, längesen man såg en riktigt rolig film, 8/10 Skickat från min Xperia S
Håller med, det där var en riktigt intressant bild Skickat från min Xperia S
Föredrar lite mer pump i musiken när jag gymmar, men tack för tipsen!
Är på jakt efter samma sak till gymmet. Jaybird sportsband 2 ser bäst ut för mig men har hittat ett alternativ billigt nog att testa iaf:...
Gotta love the rednecks, fick inte veta mycket om objektivet men videon var fan kul! http://www.youtube.com/watch?v=Z85fbM3B4dE
Närgräns 1.4m. Skulle vara trevligt att se hur nära man kommer motivet vid 300mm på det avståndet, eller hur nära man kommer med mellanringar,...
MENU > Custom Settings > 02 AF-Area Mode. Den är nog på single mode och af lock switchen är på L? Sätt den på auto eller byt till punkten i...
Switchen på huset som ändrar mf/af bör också vara en knapp, i mittent Skickat från min Xperia S