Separate names with a comma.
Crontabba ett "yum update"-script elelr ?
Jag hatar allt typ nu... Denna månaden ska jag betala den feta ullared skulden, jag räknade ut igår att om jag betalar av precis allt, så har jag...
Droppa ett anonymt brev... Gör en bro en tjänst och berätta, för honom Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Oh really? El, bredband, hårdvara, mjukvara? Även om pappa betalar, är det inte gratis :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kul det är att sitta hemma och vara forever alone då :-P. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ring och dubbelkolla om du tvekar Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ascii, mannen som vet allt om alla telefoner, allt han gör är att googla på relevanta ord och leta fram till xda, snabbläsa och sen rapportera...
Då kör vi en timma gym nu då... Eller om en kvart... Ska vi se hur ont min kropp har efter denna gång, kanske blir ett pass imorgon med :-)...
Helt otroligt, klockan väckte mig idag, inte barnen ^_^ Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kom ut som bananofil! :-D Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hade visst pluggat i laddaren till telefonen och lagt telefonen under kudden inatt, vad jag missade var att jag har "håll skärm på" aktiverad. Så...
Den med flest posts på swedroid kan få en invite Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag med :-\ fan jobbigt att bara 15, för stor för barnlekar, för liten för supa :-( :-P Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nice, fick Steve Jobs biografin som en gåva på jobbet idag Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Håller inte på med något sånt heller. Fast, om man vill dra allt till sin spets, så kan allt bli en "drog"... Sex, gambling, onlinespel, jobb,...
/me är tuff och delar nålar med joppe, loffe, toffe och jörn... ;-) :-P Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
18% Soju från Korea förra helgen, sen minns jag inte mer.. ;-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
21% av svenska folket ville ha Yohio som vinnare, men tack vare internationella jurygruppen vann stjernberg, eftersom internationella jurygruppen...
Jag är lagom arg ikväll Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
1 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Har du sett det? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nä :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nä då:-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Bara för att förstöra lite, det finns en iptv kanal som heter svt world, som är transcodad ner till 400kbit bild + 64kbps ljud. Vilket leder till...
Yohio som gäller imorgon, så är det bara Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nej. Ingen skillnad Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag har väntat som fan :-\ den har tydligen funnits i europa länge, men inte för mig... Köp en hdd caddy på ebay och lägg i en hårddisk...
Nä, det var bara snack om det. Nu blir det dock inte så
Inget bakverk.
Isch
They don't care... Folk har haft trasiga tv-apparater i garderoben och ändå blivit anmälda för tv-innehav.
Inget svenskt orgnummer på siten... Köper hellre samma vara på ebay :/ http://www.tabletkungen.se/content/3-kopvillkor Ingenting om tull på den...
Silent hill? Tale of two sisters Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Eller så håller man inne skjutaknappen och snurrar runt med siktet runt och på gubben tills han är död ;D. Jag köpte ett ps3 nyligen (gå inte...
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/VSJyQ1CoUcA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Denna ska alla spela på...
Snart dags för fest! XD Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Betalade du 18 kr för att få veta det? XD Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Högtfärdig *;-) Gött det är med kaffe, steker pannkakor till frukost, ska se på Superhjältarna med barnen, sen tagga fest! Skickat från min...
Trött på bsods, testar en fräsch installation. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hästar får mediciner och grejer, som är och kan vara cancerframkallande för oss människor. Därför är det farligt om det hamnar i våran mat....