Separate names with a comma.
Var hittade du denna dirver har letat som fan men inte fått det att funka.
Ja om nu alla svenskar uppdaterar till en iPhone 4. Det kommer ju inte funka något vidare i 3G och 3GS
Haha håller med vet inte hur mycket grymmare appen jag kommer göra blir men hoppas jag kan lägga databasen i ett betydligt snabbare system för fan...
Jo visst men det finns redan och den stora skillnaden i pris var bara att video calls har ett högre minut pris och jag har för mig att det funkade...
Håller med känner själv att det är lite över mina kunskaper men det finns ju jätte duktiga programmerare på swedroid så det är ju bara att sätta...
Men det kommer ju bara fungera över wifi vilket är värdelöst.
Det fungerade alldeles utmärkt använde visserligen det sällan men det var inte på grund av kvalitet eller lagg utan själv så föredrar jag att inte...
En sak som jag saknar i android som Apple var väldigt stolta över är video editing finns det någon bra app för det på android? För jag vill också...
Tror inte jag blev så besviken tycker att de levererade precis lagom mycket för att vi ska få några grymma android telefoner inom några månader....
Och skärmen verkar helt underbar på galaxy S önskar att min Nexus hade den.
Hahaha ironi är svårt i forum :p
Hahahaha är video samtal bara över wifi det är riktigt löjligt det hade ju jag redan i min gamla nokia men då över 3G detta var för kanske 3-4 år sen.
Men kom ihåg att det är bra om de introducerar grymma saker för det sätter press på Google och alla tillverkare så allt som är bättre med iPhone 4...
Inte särskilt tufft jag ser inget som inte android telefoner redan har vist en väldigt högupplöst skärm men den är fortfarande bara 3.5 tum A4...
Den har inte jag sett .Jag vet inte om den lever upp till Andreas krav.
Jag har PM:at dig!
Allt det du sa där vore helt fantastiskt att få in i appen men om man skulle göra något så avancerat så kommer jag behöva hjälp. Till en början...
Ja det är ju bra att kunna söka med koordinater men tjänsten är värdelös om man vill göra en riktig android app eftersom datan inte går att får...
visst hade man kunnat det men det bästa hade varit om du hade kunnat prata med de som levererar fornfynd och ser om du kan få tag på hela...
Andreas om du är intresserad av en sån här app så hade jag kunna kolla lite på vad man hade kunnat gör men det krävs datan så fixar du fram den så...
Det finns ju exakt long/lat på fornsök så så ovilliga kan de inte vara :p
Går det att få ut datan från fornsök på något annat sätt än genom kartan. Det är nämligen inte så lätt att hämta data från den :p
Den stora anledningen tror jag är att användare accepterar det vi hade aldrig accepterat att inte ha admin rättigheter på våra datorer även om jag...
Det finns en enkel lösning kräv att få se kvitto eller konto utdrag. Kan han inte vissa det så hade inte jag köpt den.
Finns en väldigt bra anledning till det och det är för att det är en betal app....
Stämmer säkert kanske någon annan som kan ge ett bättre svar på exakt hur det fungerar.
Bra pris bara 275 kr för ett original batteri :D om jag skulle ut på någon längre resa så hade jag nog köpt det direkt men just nu har jag inget...
HAHAHAH ja verkligen men man kanske inte bryr sig så mycket om det när man sitter på flyget och glor på någon film. Tror inte jag hade använt det...
Du tycker på den lilla citat bubblan i svarsfönstret den bubblan längst till höger eller så skriver du [ QUOTE ] [ /QUOTE ] runt det du vill...
Ja det var det jag menade med att manuellt plocka ut den :p. Kommunerna i Sverige borde erbjuda denna tjänsten eftersom det hade minskat...
ja ska den räcka på längre resor så kan man ju lika bra köpa den stora den blev jag riktigt sugen på :p var ju riktigt billigt bara 275 kr
Men de var ju halva priset på batteri kungen så mAh/krona var betydligt lägre där du kan ju alltid köpa 2 :p lite opraktiskt kanske.
Det finns en inställning som program kan göra som heter WIFI lock detta gör man om man inte vill att telefonen ska stänga av WIFI om den går ner i...
Tycker det då är bättre med en mån widget och en sol widget kommer bli mycket snyggare och så kan man välja vad man tycker är intressant. Möjligen...
Ne men porto borde kosta lite iallafall :p
Betalade du enbart 14 kr för dessa plus frakt? Det är ju helt sjukt billigt de måste gå i förlust på dessa :p
Vad jag har förståt av tråden så har den kommit in i ett skede där alla är överens om att de ska betala så fort BL visar fram en riktig faktura...
Detta ska inte ligga under utveckling utan under Apps&Spel sen under applikationer där får du bättre svar än här.
Har inte denna tråd kommit in på helt fel spår. Den ska handla om att hitta parkering inte vilken kart tjänst som är bäst. Jag kollade på den...
Håller helt med dig Bernard betygen är ganska meningslösa i slutändan då är det mycket bättre att göra som Swedroid som skriver några av de mest...