Separate names with a comma.
Sade de någonting om Android 5? Jag hade banne mig inte tid att kolla! :(
JÄVLA ASDFGHJ, skulle ta en liten powernap innan Goole I/O och vad gör man inte? Sover till nu är en rätt gedigen gissning.....
SOVMORGOOOON! Solen skiner och jag åt just någon yoghurt vars smak var "sommarbär", sommarkänslorna är på väg! Bara snön på vår gård kan få för...
Nu är det ju dessvärre inte vad BJ, i detta fall, står för. Men visst kan jag förstå att det kan förekomma viss missledning.. ;) Detta får jag...
"What do you call "påtår" in english?" - Refill - Ok, in Sweden we say "påtår"! - Ola-conny, vad sa han att påtår hette på engelska? - Vet inte...
Ja juste, haha! Thanks! ;-)
FAN, missade ju Mogge och Ola-Conny. :-(
Är det någon vet av någon festival i Norrbottens-trakterna nu i Juli?? Liten bit söderut kan jag visserligen offra mig att köra!
Not really! Snubben som hostade är long gone och jag spelar inte ens längre! :-)
Puush på personäl kompjuter! Sedan hemknapp + powerknapp på telefon.. ;-)
Haha alright. Jag och han hade en CSS-server tillsammans med en annan snubbe! Jailbreak eller vad det nu heter..
Sjuukt off-topic, men hur känner du Ylar? :-D
[img] Skoldatorn lite provisoriskt! :)
Tack för det lite omedvetna tipset! Wimp ser rätt nice ut, rätt slö klient dock. :)
Åh, Scania är ju liksom det coolaste på denna jord.
Finns det inga screenshots?
Vilka har du? 500 var mer än nog för tillfället kan jag i alla fall tillägga. :)
Tänkte dra hem ett par nya varselbyxor, ett par från Jobman. Tror det får vänta ett tag dock, 500 spänn var jag inte redo på! ;)
http://open.spotify.com/user/kjerdo/playlist/2XIYhClnnvTPPpiGWUQTny Där är en dunka-lista jag brukar köra i bilen! Inte alla är bra, men med en...
Värst vad defensiv mister blev!
Fortsatte faktiskt titta på resten jag med, haha. Jag menar, alla är vi berättigade till vår egen åsikt och jag är inte den som ska döma folk;...
Jag orkade fan inte mer än fyra minuter, vilken brud..
Jag gillar hallon. Mums.
Önskar dig lycka till! Suttit en hel del med testerna och det går framåt! Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
Körkort om ringa månaden då! Oerhört taggad, åååh! :D
En kvällsmacka är ju det bästa som finns! En polarmacka med ett juiceglas är mumma! :)
SPELTIDEN ÄR SLUT, och vad gör man inte? Vad sägs om att glömma plånkan i pappas bil? :) Är dötrött, jag var inte hemma innan halv tre och så...
En kall Heineken är dock aldrig helt fel! ;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Haha, jag tog tåget till Norrköping istället.. Jag hatar tåg.
Snöblandat regn, jävlat dyngsur och nu var det dags för skolbänken. Kommer vara en obehaglig dag! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Haha, köpte Windows 8 för flera månader sedan nu, men tack ändå! ;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jävla Battle Authenticator, tappade all data på telefonen och nu fungerar det inte längre. Så nu behöver jag skicka in en bild på mitt ID-kort...
400:- abbonnemang, vilket inkluderar Spotify 79:- Netflix 479 á månad vanligtvis, däremot insåg jag att det blev lite dyrt att ringa från...
Flikar väl in och säger att Youtube fungerar lika jävla illa för mig som kör Firefox, LADDARÅÅÅ.
Älskar hur man betalar 70 spänn för 50 cl Heineken på restaurang. <3
http://mammothhq.com/beyorn Då gissningsvis fem medlemmar registrerat sig via naDahs länk får ni gärna fortsätta via min! :)
En moped, Derbi Senda. Är nog gissningsvis vad de började sin bransch med, men då de med åren blivit så stora så kan jag förstå att de har...
Jag hade Brembo på min Senda ;) Tror det sitter på skotern också!
Tunga 40.2 i feber! Tror jag går och lägger mig...
Alright, mister rutinerad. :)