Separate names with a comma.
låter exakt som min LG V30+ nu.. vilket duger gott för mig...
på wonda står det såhär: Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by) men va betyder standby?
hmm ok lite skumt att det inte finns nån info!?
såg nu att det står dual nano sim på halebop’s sida om man nu vågar lite på det..
+1 Hittar inte det nånstans¿
Du kommer inte bli missnöjd ;)
Njea dom brukar väl bli sämre efter ca 1 år beroende på användning såklart... Har nod32 på luren o det brukar skrika såfort appar ligger igång i...
Inte super mkt sämre men märkbart...tror ja fick hem min i mitten på december. Njea laddar rätt olika både med och utan fastcharge o ibland...
Jo har kvar den....men batteriet börjar bli dåligt.....så är lite sugen på en oneplus 6t nu..
öhh min telefon hittar ingen uppdatering iaf.. :<
nee "hög precision (gps o nätverk) när ja skrev posten så funka skiten inte alls trots omstart av telefon o kollat så allt va uppdaterat osv... nu...
upptäckt att gps:en knappt fungerar på min telefon... (v30+ från wonda)... tänkte bara kolla om det bara är min... allt är uppdaterat.. provat...
Haha exakt samma som mig...iphone - s4 - sen iphone igen....fast sen tröttna ja igen o köpte en nexus 6p som ja gillade som fan men ja tyckte...
ja det ingår BO lurar... jag är inget fan av in-ear men ... dugliga inte mer.. Vet inte om det är samma som följde med g6?
nu kom min också wiiiho med tanke på att det stod att den skulle skickas den 4e och skickades 28e o sen att ups får skiten dörr till dörr på...
Har du inte mailat dom o frågat? Bara mejlat wonda supporten en gång men då svarade dom på typ 1-2h Av nån sjuk anledning fick ja precis mejl att...
nepp, min skulle skickas 4e så jag antar att kommer då?
ähhh fan ja slog till..... tack för koden sparade iaf några kronor ;) bara vänta o se glad ut ^_^
då tänker jag fan också slå till... men nu kostar den £649 ? o varför har vanliga o + samma pris? när stod det att den skulle skickas? nu står...
ok, det förklarar väl varför den är billigare usa... men man blir ju så trött på att lg inte ens släpper ett datum för släpp i Sverige... känns...
också jävligt sugen på o köpa från ebay (usa) ... verkar vara billigare än england men vet om man vågar? Degar man via paypal borde det väl vara...
Och angry Birds theme kanske jag ska tillägga ;) Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Beautiful widgets pro Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Verkar varit nått iconpacks...tog bort alla utom det ja kör nu o sen dess har det inte kommit ngt så... Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Lite off topic men... Sitter o pillar lite o nova o så börjar ja få jävla popups ?!? Kan det komma med iconpacks o sånt ? [ATTACH] antingen kommer...
haha kan va så att jag satt det upp och ner ^_^ anade det men trodde inte riktigt på det ahha :) tack fyfan va billig ja känner mig :)
säkert fel ställe o fråga detta på men.. när ja t.ex ringer nån så blir skärmen helt svart o ja kan inte göra nått (t.ex. sätta på...
Plötsligt händer det ;)
ang värmen så upplever jag inte att den blir så varm att det blir ett problem... dock blev den varm + att batteriet gick åt väldigt fort...
Tja! inte orkat läsa hela tråden... köpte en nexus 6p för ca 3 veckor sen... insåg snabbt problem då den dels blev ganska varm vid laddning...