Separate names with a comma.
Då jag är osäker på att den klarar dts true hd vill jag inte bjuda mer än 1000kr ink frakt och jag tror att det budet är allt för lågt för att du...
Sony z5c är min rekommendation. Mycket bra ljud med hörlurar, bra kamera med fysisk avtryckare, lång batteritid, smidigt format. Vad gäller...
I stort sett alla lurar ger mer bang for the buck än beats. Jag skulle titta på sennheiser momentum om man vill ha riktigt ljud. Dessa är också...
Klarar den dts true hd? Tänkt pris?
Last cab to Darwin. 8 taxis av 10. Skön lågmäld aussiefilm med gripande story, tankeväckande ämne och några riktigt bra skådespelare.
Automatisk uppladdning till Google från telefonerna och dra hem valfria bilder från Google till datorn?
Det är faktiskt så att en lättrycksturbo snurrar turbon inte lika fort. Därför har den mindre belastning på både turboblad och lagring. Mindre...
Prova koppla ur tvboxen, om den inte hoppar då är det tvboxen sommar misstänkt. Sätt chromecast I 1 och tvboxen I 2, om den hoppar till 2 är det...
Turtle beach gjorde riktigt bra mångkanaliga ljudkort för hemmastudiobruk på mitten av nittiotalet. Kostade som en billig Volvo. Vad det är för...
Skicka till Sony. Om du kan, försök filma problemen med mobilen och nämn i felanmälan att film finns. Sony brukar vara OK med rep, de där andra du...
Saknar valet aldrig! Min arbetsgivare tycker att softphone på datorn är alldeles tillräckligt. Behöver folk få tag i dig och du sitter nån annan...
Har exakt samma problem med nexus 5 och en vit kloss på 2.1 ampere. Inköpt på Kjell o com. Mina andra grejer rapporterar ej långsam laddning från...
Bose QC25 är de bästa lurarna med aktiv noice cancellation enligt flera tester jag läst. Sorgligt men sant så får man exakt vad man betalar för...
Som jag sa, JAG upplever den som plastig. Detta trots att den är metall och glas, nåt med känslan på telefonen tycker JAG är plastigt.
Personligen har jag nåt emot htc, känns fel helt enkelt. Lite för lång, lite för rund för min smak men bra byggkvalitet verkar det
Z5 känns riktigt premium. S6 upplever jag som plastig. Huawei har riktigt trevliga lurar också, kolla på din lokala elgiganten.
Google godkänner inte ens alla namn, finns vissa namn som är bannade från att registreras! Oavsett hur man försöker dölja namnet i en textmässigt...
Huawei har väl en del dualsimtelefoner till salu på elgiganten?
Skulle det inte fungera med en dualsim mobil. Ett kort att ringa med, ett att surfa med.
Personligen skulle jag aldrig köpa en pioneer plasma. Jag har jobbat med att laga dessa.
Frågan jag ställer mig är, stämmer den textade översättningen med vad sumobrottarna säger i beierreklamen? Samt, hur reagerar en Japan som inte...
Aha, välkänt att chrome inte är så snabb på en macbook som safari. Inte din dators fel utan att chrome inte klarar uppspelning på osx. På windows...
Inte för att vara sån men för mig flyter både 4k och 8k felfritt på min Lenovo l7 gen 4, Xperia z platta och min chromecast gen 2
http://www.amazon.com/dp/B00Q3GK3YI/?tag=swedroid-20 Utan konkurrens bästa magnetladdarna.
Jordfelsbrum i substeget efter dspeakern. Ville inte börja riva i allt nu...
Dött batteri med största sannolikhet. Kolla om det inte fortfarande är garanti på telefonen. Sony har 24månaders garanti så har du tur får du den...
Vissa fläktar går utmärkt på USB ström. En gammal mobilladdare kan driva en hel del fläktar. Jag kör fläktlöst I min garderob, självdraget som...
Tänk på att Sony har en kontakt extra i sina hörlursuttag för noice cancellation funktionen. Skulle kunna vara den som ställer till nåt. På min...
I skåpet ser det ut som själva faan, allt bara inkopplat och ditställt. Sen stänger man dörren och inget syns över huvud taget. En annan positiv...
Jag har allt mitt sånt i ett överskåp ovanför en garderob. Dragit in ström och en nätverkskabel från fiberskåpet i hallen. Garderob i trä skärmar...
Min erfarenhet av m8s är att de blir ovanligt varma vid användande samt att batteritiden inte är speciellt bra.
Huawei mate s kan du titta på samt iPhone 6s. Iphone 6s 16gb kostar 6900 på Ica just nu.
Huawei gör billiga och riktigt bra telefoner som säljs i Sverige. Honor 7 är riktigt trevlig. Mate s är lite dyrare men mycket lockande. Motorolas...
Z5 compact, självklart. Vattentät, smidig, ok kamera och mycket bra batteritid. Att de har trevligt ui vet du ju redan. 5x tycker jag saknar några...
Man får hoppas på en ny compact som har bra specs och är vattentät. Om inte så finns det många andra märken som lockar mer med bättre placerade...
Boinnnggg, dagens filmtips. Japansk film med det engelska namnet One Liter Tears. Kom 2005. Mycket gripande drama.
Själv vet jag inte exakt, kan inte linux så bra. Är nog en noob på Linux egentligen. Min vän som hjälpte mig brukar koppla in allt så det dyker...
Om du har nån kompis som kör Linux och är bra på Linux så be denne titta på telefonen. Många gånger hittar man allt med Linux trots att inga...
en räcka foton när man packar (datummärkta) och postförskott/bussgodsförskott har alltid räckt för mig. som jag ser det tar ju både köpare och...
Oljeförbrukning har mest med bilens slitage att göra och med aktuell bil. Har haft Saab 9-5 som druckit olja som en oljetanker och BMW som inte...