Separate names with a comma.
Fungerar i Danmark men inte i Sverige? Kan den vara spärrad i Sverige på något konstigt sätt? Men det brukar ge "kan inte registreras i nätet"...
Det är bara krångligt första gången, går nog inte att göra enklare som det ser ut nu. Det skulle väl gå att göra romar som innehåller egen...
Byt till Xiaomi.eu.
Kan det vara en bugg i Cpu-z i stället? Här är Mixen med Xiaomi.eu weekly 8.6.28 (MIUI 10 Android 8.0) när jag startar upp en app. [ATTACH]
Det finns en särskild partition "Recovery" i minnet på mobilen. Precis som det vanliga OS:et installeras i "System" partitionen, så kan ett...
Mi Cloud backup gör det, men denna tjänst är separat ifrån synkningarna. Och en mobil får plats med detta i 5GB, men inte 2, så jag har spolat...
Vet ärligt talat inte vad Google gör med "sync app data", men det är nog inte varken apparna själva eller apparnas inställningar mellan olika...
Mi Cloud ger bara 5GB gratis oberoende av hur många telefoner man har på sitt Mi konto, lite väl snålt. Sedan har jag aldrig använt det för...
Jag använder Mi Cloud för att synka allt utom för gallerian, bilder, som jag sköter backup på manuellt till en lokal disk på routern. Jag...
MIUI har generellt en komplett uppsättning tjänster motsvarande vad Google tillhandahåller. Detta i första hand för Kina, där Google inte släpps...
Mix3 såg nästan "riktig" ut, dvs inte för avlång. Blir intressant att se.
Men China developer har haft Oreo sedan MIUI 9.6 redan, så Global developer får det säkert också.
Jag har ingen aning vad detta gör för något, men det fungerade direkt för mig också. :innocent: Försöker att inte använda MMS alls, utan försöker...
Under APN type har jag "default,mms,supl,hipri", testa det sa borde det funka. Hittade denna lösning för MMS problem någonstans i Telias forum...
Nu är den med, enligt XDA ivf. Xiaomi reveals rollout schedule for MIUI 10 Global Beta ROM
LTE uppenbarligen till för internet i första hand inte för samtal. " . . . and a LTE Module for fast mobile internet." Frågan är hur pass bra...
Fungerar i min Mi Note 2 med Xiaomi.eu 8.5.24 MIUI 9.6 Android 8.0. Det har varit lite förvirrat för fingertopparna att hoppa mellan gestures på...
Jo, jag hann se det. ;) Små språk som Lettiskan har det inte så lätt här i världen. Trevlig midsommar! ("Līgo" får man nog heller inte skriva.:eek:)
OT, men bästa deal alla kategorier är lettiska Bites ungdoms abonnemang (upp till 21 år) som vår 11 åriga dotter har. EUR 9.90/månad öbegränsat...
Och nu har Xiaomi.eu versionerna redan släppts. Hade inte väntat mig något mer innan midsommar.
?? 49:-/månad för 6GB surf fick jag i våras via Coop som student/55plus (du får gissa vilket) hos Hallon, och dessutom 50GB pott på köpet....
Mi Max 1 är ju äldre, gissar att det beror på att den är kvar på android 7.0, eller något annat specifikt just för modellen.
Nej, inga inställningar för gester. Först lade jag till en extra rad i slutet av build.prop filen. Sedan kom jag på att det kanske redan fanns,...
Nu har jag lagt in detta på min Mix1, Note 2 är min arbetsmobil just nu och får vänta. Verkar fungera bra, minus än så länge är bara att det inte...
Har lagt in detta på min Mi Max1 Prime som kör den senaste Xiaomi.eu 8.4.26 med android 7.0 och MIUI 9.6, men det händer inget alls. Funkar detta...
Xiaomi MI Wifi Router 3G @ c.a. 300:- på Aliexpress. ("3G" betyder inte 3G mobilt, denna är bara en ethernet router) Håller 1GB ethernet, men...
?? Det är gratis att beställa ett nytt simkort via din "Mitt Telia" inloggning, även för kontantkort. Om man går in i en Telia butik vet jag...
Huvudtanken verkar vara att man ska kunna klämma åt aktörer man inte gillar via otydlig godtycklig lagstiftning. EU går vidare med länkförbud och...
Jag har gjort det 2 ggr hos Telia, tog ett par dagar. En gång hade jag själv sabbat ett simkort i en router, en gång var det ett kontantkort som...
Du måste börja med att låsa upp bootloadern. MiUnlock Sedan finns det en massa trådar överallt, även i den här tråden tror jag, men i början av...
Mix1 är inte ens med på listan över dem som ska få MIUI 10 Global beta. Däremot finns det redan MIUI 10 China beta, och Xiaomi.eu 8.6.14 är...
Är i Lettland nu och har inte haft några problem pga position, har använt BankID ganska flitigt och på 3 olika mobiler och via olika nät. Däremot...
Jag har första generationens full screen gestures nu på Mix1 med Xiaomi.eu weekly 8.5.24, MIUI 9.6. Vad jag har förstått har Xiaomi förbättrat...
Xiaomi.eu weekly släpps ikväll: (Obs! finns inte än.) "8.6.16/18 MIUI 10 for MI8 / MI8SE / MI6 / MI5 / MIX / MIX2 / MIX2S / MINote2 / HMNote5Pro...
Xiaomi Mi 3 router finns ny för under 300:-, 3G med 1GB internet också.
Jag köpte min Mi Note 2 för 2300:- plus frakt. Den (Global version med alla LTE band) finns inte längre att få tag på ny över huvud taget Jag...
Heh-heh! Jag tänkte neråt 2000:- framåt vintern, som ersättning för min Mi Note 2. Den har iaf en Samsung oled skärm?
Men förmodligen raderas inte allt i internminnet så det inte går att återskapa. Med gamla hederliga(?) hårddiskar lär man behöva skriva över...
Alla betalningar i $USD går med automatik genom en bank i USA. Då kan även ett företag i Ulan Bator med lätthet åtalas enligt EU lagar.
Tendensen inom EU verkar vara samma som i USA, där man anser sig kunna åtala folk och företag i hela världen som man inte gillar, oberoende av var...