Separate names with a comma.
Hoppsan - så det kan gå! Själv gillar jag allas vårat svenska lilla företag Elecrolux slogan "The Vacuumcleaner that realy sucks!" eller nåt i...
Höll i en legend och blev grymt imponerad... min iPod touch kändes plastig :D Men jag tror jag kommer bli mer nöjd med Desire om bara batteriet...
För min del kanske bara är bra att den inte kommer denna vecka. Jag har en tenta den 10:e ;)
Långfredagen var i fredags, den nionde är en helt vanlig jättesvart dag :D
Personligen är jag såld på unibody aluminium... men legend den har så mycket lägre prestanda, och att vissa recensioner klagar på dålig wifi...
Om man nu får lita på HTC Support @ facebook så verkar det som att Desire får 720p inspelning någon gång i framtiden. (Se screenshot) :D //Pallee
Jag har också beställt från CDON, jag tror dom är punktliga. Dagen D närmar sig! (D som i Desire) ;-) //Pallee
Rekommenderar SE MW600 som buba skrev om ovan. Vad jag förstår kan man byta lurarna, den har inbyggd RDS radio och kostar inte blodigt mycket -...
Snygg excel-fil! gjorde en nästan likadan själv och kom fram till ungefär samma sak. Jag valde dock att prioritera mängden surf före hastighet......
Så här kommer jag göra: + Telenors kontantkort "messa mera" (gratis sms): 150:-/mån + fri surf: 59:-/mån (som dras från saldot på kontantkortet...