Separate names with a comma.
OpenGL 2.0 Stödjs bara av Snapdragon-telefonerna hårdvarumässigt än så länge vad jag vet.
Om du använder Guiden för root här på swedroids forum på android 2.1 så kommer det inte att funka så den guiden är för 1.5 och det kommer därför...
Du kan använda ODIN för detta. bara att hitta den version du vill ha och flasha in.
Det behövs inga drivrutiner för att montera SDkortet. bara att dra ner "rullgardinen" och välja att montera.
Det borde vara möjligt. Finns ju Roboview och liknande program som skapar sådana bilder.
Man måste ha android 2.1 för att se och använda live wallpapers. Får den dock inte att funka på min Spica. jag kan se den i Live Wallpaper...
Finns under moddningstråden för i5700. Även samdroid.net har en del. (på ryska dock)
Apple har patent på tekniken dom använder... Källa: http://www.sweclockers.com/nyhet/10586-apple_patenterar_kapacitiv_multitouch
Ja. Annars så finns iMusic som gratisalternativ.
Såg riktigt häftigt ut! Kommer antagligen att vara ospelbart på Spica dock...
För att installera Nexus one Launcher (aka Launcher2) Ladda ner filerna: http://www.megaupload.com/?d=ZDZTQPXQ...
http://www.androlib.com/android.application.it-medieval-blueftp-qAFE.aspx [IMG]
Det finns inte i betan jag anvävder,
Hårdvarumässigt så finns det stöd för multitouch. dock inte implementerat ännu. Nexus one har detta. möjligt att htc hero med flera också har...
Man kan även använda ett utlänskt simkort eller en emulator för att få tillgång till hela market.
Är du säker på att du har kopplat in telefonen i Download mode då? Du kommer in i Download mode genom att stänga av telefonen och sen starta med...
Jag kan spela upp DivX direkt från SDkortet utan att ha reggat mig nån stans.
fyller 16 nu om en månad. Är det bara jag, eller har det varit uppe en ålderomröstning förut också? fick för mig det...
Det finns för och nackdelar med båda två. t.ex så har u8220 större skärm, men spica har bättre processor. båda kommer vad jag vet att uppdateras...
afaik så har det väl bara hänt på Jailbreakade iPhones än så länge.
Det betyder att appen kan ringa upp telefonnummer / skicka sms.
Låter bra! man får väll hoppas att det kommer lite fler Custom-roms utöver Leshak's 1.5-rom snart också! @Byskebon Om du menar ikonerna som...
Ödlorna är när man startar/stänger av telefonen. men du kan ju testa att stoppa in ett annat kort så får du se.
Man ska ha rätt så bra med otur om dom börjar kolla Bootloader-version och grejjer...
Vet att telefonen tillverkas av typ 3 företag till exklusive originalet. (ScIphone är en av dom. tror orginalet heter General Mobile eller liknande.)
iMusic är väldigt smidigt om man ska ladda ner enskilda låtar, och är enligt utvecklarna lagligt så länge du följer deras eula och raderar låtarna...
Det är ju bara att använda Flightmode så kopplar den inte upp någonting.
Många använder bluetoooth till att flytta filer mellan 2 telefoner, och så länge du inte har en ftp-client på ena luren och en ftp-server på den...
Finns även projekt till andra telefoner. (Samsung omnia i900 bland annat)
Det är lite konstigt att den inte hittas mha adaptern, att NPS inte fungerar är antagligen på grund av drivrutinerna.
Det mobiltillverkarna nämner är att man ska ladda telefonen ca 12h första laddningen, inte att den inte kan vara på/användas samtidigt.
*Micro$oft *sj *Sport på TV
Jag har installerat båda två och det funkar utan problem.
Det går att använda en emulator om man inte vill roota och använda market-enabler.
Stöd för OBEX kommer i android 2.x. vet inte om det kommer till tattoo.
i Denna Tråd finns en nyare variant av 2.1. (i570EXXJB7)
2.1 finns att få tag i från tråden '2.1 någon som har testat?' Och för att installera denna så följer du bara guiden 'Flasha galaxy spica'.
Med tanke på din lilla teori om att google kommer stänga koden till Android för att lättare kunna sno dina personuppgifter så är det inte konstigt...
Tror att det ska gå att skapa en tom fil som heter ".nomedia" i mappen man vill dölja. Har dock inte testat själv.
Det finns root-acces genom adb. dock inte någon riktig root för tillfället. Edit: man behöver inte root för att flasha om telefonen.