Separate names with a comma.
Letar efter ett magic cover till min Nexus 9. Hör av dig om du vill sälja ett. Svart eller gult är prio ett men andra färger är också intressanta.
Bra batteri tid är ju upp till användaren men pratar man sot så bör lumian och sonyn ligga bra till med tanke på att deras displayer har sämre...
Trodde inte att lyftet från m8 till m9 skulle vara så stort. Men jag hade fel. Tycker de är en ganska stor uppgradering. Bara för att den till de...
Intryck hittills? Sugen på att slå till på en själv....
Det är med största sannolikhet nfc. Nfc är ju en typ av rfid och vad jag vet är de bara rfid teknik som kan läsas "trådlöst". Så teoretiskt skulle...
Pocket cast är riktigt bra. Här acast vid sidan om för en pod som bara finns där
I know that feeling! Fyller 22:a
Har du prövat att göra tvärtom? Att låta bilen hitta din telefon? De funkade med min v70 och min htc
Gillar du htc så borde väl a9 ligga bra till. Den borde hålla ett tag också.
Jag gillar att de äntligen släpps en telefon med trådlös laddning. Sen verkar kameran och batteriet vara bra. Synd att dem inte klämde in IP68...
Har handlat där flera ggr aldrig några problem för mig
Htc a9 gör det också. Fler vet i tusan...
Köpte en Nexus 9. Funkade kanon. Trevlig och skickade direkt. Bra packad. Rekomenderas!
bjuder 2300:- inkl ev frakt. Vart finns du?
Vart finns den?
Hinner tyvärr inte nu tidigast imorgon. Här kartong och laddare (ej original). Skicket är bra nån repa dock ej på skärmen. Batteriet håller bra...
Kan skickas imorgon 1000:- inkl frakt?
Nexus 10? Bra skick finns i Stockholm
Om du kollar tester på gsmarena så brukar den lovorda htc. Min egen erfarenhet säger att HTC är bäst också. Samsungs senaste s6 serie har också...
Låter som när man öppnar telefonen med dotview skyddet. Antagligen den appen som spökar. Har du använt dotview skydd?
Och batteritiden!
Det finns tyvärr inte så mycket att välja på. Jag är också ute efter ny mobil, har en HTC Desire EYE idag. Jag vill inte byta ner mig och köpa en...
PM!
Bjuder 150. Kan hämta i sthlm
Låter som om de är S6 eller S6 edge som gäller med dem önskemålen. Tyvärr är de inte många som har trådlös laddning nu förtiden....
Du har en poäng även om jag inte håller med till 100%. Jag tror IS hade funnits och varit i princip lika galna utan usa. IS känns som nya al...
Förklara gärna hur USA är ansvariga för Syrien kriget och alla som flyr från Afrika. Afghanistan visst men i övrigt? Afrika är ju Frankrike,...
Finns ju olika lösningar på avbetalning på t.ex. elgiganten och mediamarkt.
Hur känns den efter ett par dagar? Gärna fler bilder om de finns. Hur är batteriet jämfört med M8? Generellt jämfört med M8 hur är den?
Skriv gärna några korta ord om hur den är. Är personligen mest nyfiken på ljudet och kameran och dess OIS.
Är också fan av HTC. Men den nya moto x Force är riktigt intressant också. Svårt val. Hoppas båda släpps så att jag kan se och känna dem. Sen...
Ligger ett test ute på mobil.se. Dock är de ett enligt mig dåligt test. Får invänta gsmarena och deras test för att få en bra bild över telefon
Är också sugen på en A9. Men vill likt många andra ha 3 gb varianten. Tror som jmkhenka att 2 gb räcker men vill framtidssäkra mig. Båda nya...
Lägg gärna upp fler bilder och en kort recension
Alla amerikanska märken är billigare där. Nike skor är ju en klassiker som kan kosta 70-80% mindre än hemma. Ett tips är att kolla outlets, vet...
Sorry har varit upptagen och inte kunnat svara. Vettigt bud... Jag säger 1200:- plus eventuell frakt. Hur låter de?
Är intresserad av en Lumia 1520 om någon har en till salu. Beroende på skick och tillbehör så blir också priset därefter. PM:a eller skriv. Alla...
Det stämmer! Var ett tag sen dock. Kan du om vi kommer överrens leverera den runt centrala Halmstad?
Bjuder 1500:- Vart finns den?
Känns precis som första gången jag köpte en vattentät telefon. Kommer aldrig att köpa en utan IP68... Fingeravtryck är bra då ingen kan snoka i...