Separate names with a comma.
Har funderat på precis samma sak, och funderat på att skapa en tråd just om detta. Jag är "alltid" på jakt efter nya teknikprylar, men det finns...
Är också sugen på denna! Har lovat mig själv att aldrig mer köpa en telefon som saknar minneskortsplats. De enda som hindrar mig är om...
Jag är också intresserad av den! Uppgradera min Razr Maxx till en HD. Dock inte sett eller hört något som indikerar på att den skulle komma till...
Jag har samma från Samsung fast 32 gb, funkar kanon. Class 10 gör att de är snabbt också. Köpte mitt på webhallen. Hade ett Sandisk 16 innan, de...
Har du PIN lås på telefonen? Jag har samma problem nämligen med vanligt Blåtands headset. När skärmen är på och telefonen upplåst så funkar de....
Från 672.180.33.XT910.Retail.en.EU till 672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU Kan tipsa om denna:...
Batteri kan man garanterat byta. Armband borde man kunna byta men inte säker
Så Denna: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1837971 Är samma som den OTA som kommit nu?
+1 Samma här....
Får man fråga vilket T9 tangetbord du använder? Har testat flera stycken till Android men inte hittat något som jag trivs med till 100%
Har inte haft Desire innan, men väl kört en massa lurar de senaste två åren. Den enda jag saknar, som jag fortfarande faktiskt har kvar är min...
Ok, eftersom de blev budgivning så kör jag fram till fredag. Högst bud får den då. Inget reservationspris utan högsta budet fredag kl 15:00 får den
Fler intresserade?
Det är den med skinn armband. Displayen är hel och har inte sett några problem med den Sent from my Lumia 800 using Board Express
Hej! Rensade i mina lådor och hittade min gamla MBW-150. Har den och laddare till den. Batteriet är väl sådär, men den funkar. Nån som är...
Bump Bumpar denna, verkligen ingen som upplevt samma problem?
Trasig Tyvärr trodde hunden att telefonen var en leksak igår kväll. Så den är inte längre till salu...
Hej, vill bli av med min Razr Maxx. Telefonen är numera nollad, och tidigare problem är borta. Allt som kom vid köp följer med + HDMI Kabel....
Hej! Jag har ett blåtands handsfree som jag använt med en massa andra telefoner innan. De har fungerat kanon med att kontrollera...
Jag har själv jobbat på The phonehouse i 3 år under min studietid, och jag håller med dig i de du säger om service. VEt inte hur många ggr man...
Det är precis det som jag tror också. Jaja, det är ingen kris så sett, men kan ju passa på att fråga om andra upplevt liknande problem? 1....
Service? Hej! Har flashat min Razr maxx med denna ICS, men vill skicka in telefonen på service för ett antal fel. Kan jag göra de, eller ser...
Byte Razr Maxx? Är du intresserad av att byta den mot en Motorola Razr Maxx? Ser ut som ny, och har haft displayskydd på den hela tiden. Har...
Funkar med MAXX Kan meddela alla som har en Razr MAXX att de fungerar upperligt att uppdatera enligt denna guide på MAXX också.
Samma för Razr MAxx? Kan jag installera denna på Min Razr Maxx? Är de samma till maxx som den första Razr?