Separate names with a comma.
Förbättringsförslag Varför inte komplettera med att slå upp nummer som man inte får träff på hos hitta.se? Många företagsnummer finns listade...
Vill bara påpeka att det visst finns operatörslåsta Dream. Min var bunden till T-mobil i USA innan jag köpte en upplåsningskod på nätet. Den var...
Har själv kört gMote nu ikväll och det fungerar rätt OK. Tyckte väl att androMote var bättre, men gMote fungerade mycket bra över 3G då det bygger...
Räkna bort Symbian kan man nog göra. Det kommer aldrig att kunna konkurrera då Linux och Java finns överallt. Här är hemligheten, inrikta dig på...
Det sistnämnda, gmote, klarar av detta om förstår det rätt...
Google vet vad de gör, det gör även Apple. Det innebär inte nödvändigtvis att de är rena konkurrenter utan jag tror benhårt på Android i...
För att kunna installera nya codecs behöver du roota telefonen. Det går inte (nja, går i PRAKTIKEN inte) att göra annat än med OSet. Android har...
Har för mig att det var tunewiki som laddade ned bilder från nätet, men träffsäkerheten var ju inte bra. Plockade gärna samlingsalbum istället för...
Om man använder AppManager är det lätt att få ut APKn... ...den tillåter backup till SD av olika versioner av samma program också...
Hittade just ett nytt roligt program: - Andromote. En mediaspelare för uPnP/DLNA. Fungerar rätt bra så här långt. Nu behöver jag inte ladda...
Zaps Hitta gör dessutom namnpresentation på de som ringer, vilket gör att även de som du inte har i din adresslista kommer att presenteras med...
Och här kommer svaret till varför Spotify och Apple har svårt att komma överens: http://www.gt.se/noje/1.1676157/spotify-lanserar-en-ny-koptjanst
Rootad telefon kommer att gå att uppgradera. Notera dock att åäö inte är så bra på HW-tangentbordet då man måste hålla inne a/o för att komma åt...
Har du provat ett annat SD-kort? Erfarenhet från linux på PC är att ett kort kan vara korrupt, även om windows tycker att det är OK...
Valde mellan Iphone och Android och valde det senare för att: - öppet OS med fler möjligheter - inte bundet till en leverantör som av godtycke kan...
Sorry missade att du hade fler frågor... ...såg det först nu... Vinsten med att ha ett SIP-abonnemang är ju att man får billigare telefoni. På...
Diskuterade fjärr till Mediaportal i en annan tråd och kom på att iPhone har samma upplösning som Android och... ...efter lite googlande så...
Näslund, vore det inte bättre om ni gick ihop om att friva din tidigare idé (https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1118) vidare istället med...
Sök i market på j2me så får du träff. Kvaliten...
Operatörerna har (än så länge) rätt att titta i trafiken och de gör det för att identifiera tjänster och premiera/diskriminera trafik. Alla...
Bluerss har kommit ut i ny version som fixar de flesta sakerna jag irriterade mig på. Dubbelpostar fortfarande ibland, men det är det enda JAG...
G1, profilen uppdaterad...
Nu har jag testat och det fungerade klockrent! :-)
Någon som testat än?
FTP fungerar ju i alla fall, och det är ju rätt smidigt... ...finns ett flertal FTP-servrar. Samba-klient (andra vägen) finns ju dessutom i "ES...
Jo det vet jag, men jag vill ha ett enkelt sätt att slå på av detta. Inte tre nivåer ned i en menystruktur. Ett snabbkommande för just detta,...
Hej! Jag har letat utan att hitta, så nu frågar jag istället: - Finns det någon app som gör så att jag kan surfa utan att ladda bilder och sedan...
Har SIPdroid för att kunna ringa fasta telefoner via hemnumret (IP-telefoni hemma). Inga mobiltaxor där inte, utan har ett abonnemang hos alltele...
"OI Safe" gillar jag... http://www.cyrket.com/package/org.openintents.safe
Malaysia har Engelska kontakter, så 240V, men med klumpig kontakt... ...en adapter kostar inte många kronor, men det blir lite klumpigt. Detta...
Widget+webbradion (live-hockeyn är livsnödvändig!)
+1 jag har problem med spöksvar, samt att telefonen sedan spökringer upp folk från senaste samtalslistan (eftersom den är upplåst efter att den...
Sipdroid fungerar kalas. Enda nackdelen är att man inte har rington (med min egen asterisk-växel) i luren medan man ringer upp. Skall dock fixa...
Bäst: Bluerss (www.cyrket.com/package/com.bluegorilla) Näst bäst: trssreader (http://www.cyrket.com/package)/jp.co.taosoftware.android.rssreader...