Separate names with a comma.
Han är ju festlig, som f.d. amerikan kan det vara nyttigt att ibland höra sitt barndoms språk, men med krävande 10 årig dotter, som försöker köra...
Men han bladdrar på i hela 2 timmar! Tror jag väntar in hans transcripts . . . .
Omg!, är Gibson med grc.com fortfarande alive and kicking? Har inte råkat på honom på många år. Han var väldigt bra på tekniska knepigheter, får...
Om du har något värt att stjäla . . . :teeth: .
Mozilla Confirms Web-Based Execution Vector for Meltdown and Spectre Attacks Mozilla has officially confirmed that the recently disclosed...
Förhastad slutsats, SD 821 verkar vara "baserad på" Arm Cortex-A72 design, med hemliga ingredienser. Får avvakta besked från Qualcomm.
Exakt, ett organisationsproblem. Mi Mix1 okänt om drabbad än. Mi Max Prime med sd 652 är delvis drabbad, med 4st. Cortex-A72 It also affects...
Är det bara jag som anar likheter i grundorsakerna bakom denna skandal, och Volkswagens diesel skandal, och diverse japanska företags...
Who want to be Beta Testers for Oreo update for Mi Max/Prime? (No thanks)
Meltdown, Spectre: The password theft bugs at the heart of Intel CPUs AMD, Arm also affected by data-leak design blunders, Chipzilla hit hardest...
Based on the recent research findings from Google on the potential new cache timing side-channels exploiting processor speculation, here is the...
Linux håller på med damage control, så detta är väl allvarligt på riktigt. Frågan är i vilken utsträckning android soc är också komprometterade,...
Då jag har upplevt rätt marginella skillnader ur, visserligen min personliga, brukssynpunkt mellan Mi Mix1 6/256 och Mi Max1 Prime 4/128, är jag...
När vi köpte den första Xiaomi Mini routern (3-4 år sedan?) fanns det bara informell info på ryska på 'nätet, förutom på kinesiska. Denna var då...
Jag har alltid en reservmobil med med bl.a. alla viktiga filer, all epost, ett kontant simkort, och kanske viktigast - ett BankID på, när jag åker...
Jag törs inte ens inomhus utan Mofi flipcase. Hal som en ål. Ska visst komma gestures som kan ersätta soft buttons i den nya official China dev....
No comment.:cool: [IMG]
Råkade se ett LTE+ tecken på mitt Telia abonnemang här i Lettland, som går då via Telias dotterbolag LMT. Kollade i Cellmapper, och det visar sig...
Detta är nästan i klass med min gamla Samsung som inte accepterar årtal senare än 2016. Har du kollat datum & tid osv., förresten? Kan kanske...
Här får man reda på vad lagen säger. Om man gör något ändå själv, får man ta konsekvenserna om det skulle hända något. Vad du får göra själv med el
Du måste ha koll på ditt elsystem, om du har 3 faser, eller bara 2, eller bara 1 kan förekomma ibland än idag kanske. Sedan att koppla skyddsjord...
Om man gräver i inställningarna kan man hitta "Short Message service center (SMSC)", ett tel.nr. specifikt för varje operatör. Blir det fel där...
Gör inte det då. Fördelarna med Xiaomi.eus romar är flera, men inte så enorma så man absolut måste gå över till dem. Nackdelen är väl främst att...
Jag får OTA båda för Xiaomi.eus weekly (Max1 Prime) & stable (Mix1). Det går att ställa in om man vill en notis eller inte. Jag bukar köra...
Sålde en Xiaomi Mi Max till wiper, bra köpare, inga problem, trevlig kontakt.
Nu testade jag Bacon camera, och med den kan man få Mix:en att spela in video med audio på 196KB/s faktiskt. Det har jag kollat i VLC, inte på...
I Xiaomi.eus forum har det påståtts att Xiaomi har börjat testa ny funktioner i sina Global versioner först, innan de släpps i Chinese...
Det är en smaksak förstås, vilka är bättre, men med min begränsade erfarenhet gillar jag Xiaomis.eus weekly (som jag har i Mi Max Prime) bäst....
Jag gjorde backup (TWRP) i morse, lade in den något uppdaterade versionen av raupes TWRP som han släppte för ett tag sedan. Kollade att allt...
Fördelen som jag ser det med det gamla sms systemet är just att det inte är beroende av internet. Ett enkelt men robust backup system helt enkelt. .
Xiaomi.eu är lite halvofficiella på något sätt. De tar Xiaomis officiella Chinese Stable & Developer (INTE Xiaomis Global versioner) och rensar...
Det ser ut som om du har Xiaomis egen Global stable, isf är det vad du vill ha så behöver du inte göra något. Du får OTA på den också, men just nu...
Jag har kollat lite på bitrate i olika video på mina mobiler via VLC. Mi Max1 verkar mycket riktigt spela in ljud i video med bara 96KB/s....
Du har då Xiaomis official Global Stable. Xiaomi verkar ha spolat developer versionen för Mix:en, antagligen därför att Mix:en inte har sålts...
Vad har du för rom i den, official Global stable? Är bootloadern upplåst? Om du har Xiaomis official Gobal Stable, kan du flasha TWRP först via...
Laddade ner i morse, men ville vänta in OTA för att se om den fungerar: Bingo! [ATTACH]
Xiaomi.eu versionen är inte tillgänglig än. Jag har tänkt vänta in denna innan jag går över till Xiaomi.eu weekly. Dels för att se om man får...
Är detta något som verkligen behövs, eller bara ännu ett försök av Google att monopolisera något (gamla sms systemet) som är bättre lämnat ifred? .
Det vet jag inget om. Tittade i camera appen, men där finns det inga inställnings möjligheter för ljudet. Har inte hunnit testa spela in video,...
Från den medföljande Recorder appen i Xiaomi.eu stable 9.1.2.0. [ATTACH] [ATTACH]