Separate names with a comma.
Är det tänkt att Google Now / Voice Search ska kunna söka efter kontakter och ringa/smsa ? Lyckas inte , det blir bara massa web search ;D
Nej :-). Får mail också :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Gjort ett par gånger ^^ Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Det enda som finns där är "kontakter", de vill jag ju inte synka Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Aldrig hört om det... Men true story, den clownen var perfekt! Läskig och realistisk. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Min funkar bara om appen är uppe... :-\ Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Någon annan som har problem med att Facebook inte meddelar när någon skrivit i chatten? Trots att det är inställt. Gillningar och annat...
Dags för Nexus 4? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ja, vänta tills de fixar problemet, du kan inte göra något åt interna server problem Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Har funderat i dessa banor med. Men å andra sidan, jag har övervikt jag måste bli av med, och det blir jag ju iom att jag aktiverar mig .
Sådärja, n u har jag kört 4e gympasset för denna veckan, nu tar jag vila över helgen, och går hårt ut på måndag igen ^^
Improvement, Förra veckan, 2 gympass, asjobbig träningsvärk. Denna veckan, 3 gympass och lite träningsvärk, ska på ett fjärde pass idag....
Noll träningsvärk efter gårdagens gympass, har nog blivit bättre ;-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Någon annan som har problem med market? Står bara "serverfel" hela tiden Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hg priset på svenska jordgubbar kan ligga på mellan 11-15 kr, beroende på skörd. Så 27 kr, är billigt. Skickat från min Galaxy Nexus via...
Ryck ut 1 minne och se om det hjälper, om inte, ryck det andra och stoppa in det första, kanske bara är 1 minne som felar Skickat från min...
Ända sedan jag installerade en ren windows 7 och installerade lite drivrutiner för min dator, har jag faktiskt inte haft en enda blåskärm,...
Nu får jag genast fördomar om att din familj är rik och förmögen ^^ Nej, men det är nog soft att låna päronens bil, fick dock aldrig uppleva det...
Jag ändrar inte så mycket ^^ [IMG] Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Haha, minns första gången, var jättenervös för att göra fel xD Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
XD, inte lätt ibland Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Åhå, tjejerna som åker med, tycker de samma? Körde förbi en igår, hon såg lite besvärad ut. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Och varför envisas de med att göra stora svarta rökmoln efter sig? Tufft eller? :-\, hängde aldrig med såna pojkar i skolan xd Skickat från min...
Var inne på 740 först.. Men jag förstår inte, a-traktorer eller vad de är för bilar som kör på gatorna... Ligger i 40 och bara ryker, oftast...
Det innebär bara att den kan lagra mer program och data i arbetsminne, om du tilldelar vbox mer minne, ger du den 8gb är det inte bra, då du ger...
Gått en halv säsong Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Haha fy fan... Såg inte roligt ut xd Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Gött, 4 fina vinterdäck på bilen :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hur kan det vara så billigt? Aj aj min kropp, jag är mer pensionär än fit just nu :-\ Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Stretchat ordentligt har jag gjort, både före och efter, och ska till gymmet igen klockan 12 för ett pass till, och då blir det stretch igen....
Hmm, undrar varför jag har ont i kroppen idag xD Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Gjort första gympasset nu och insett hur jävla kass jag är, men det blir ju bara bättre ;D
En tesla coil.. - Jonas Gardells serie "Torka aldrig tårar uran handskar", jättebra serie. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
På pc finns det inte Heller en telefon operatör som ska stå för support... När kunden förstör för sig. Att tillverkare låser sina telefoner, hör...
Har inte CM10
Någon som vet om man kan ställa in att mobilens ringsignal fadeas in? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Better safe than sorry... Om någon tar sig in på ditt konto, är det inte säkert att du kommer få tillbaka det igen. Skickat från min Galaxy...
Älskar tvåstegs verifiering, förutom när jag fabriksåterställer telefonen och måste använda en kod. :-P Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag vill ha en Nexus 7 ! :/
Har inte haft något problem sen dess... Men den känns, oren nu... Inte lika "Pure" längre :P... Men hoppas att den håller sig tills jag kan...