Separate names with a comma.
Vad är det för stora skillnader mellan S5 och S6? Alla runt omkring mig säger att det inte är så stor skillnad alls så hit me :)
Tack:) Den aktiverades vid uppdateringen, helt av sig själv.
Ja symbolen som har tre piggar på sig och som är bredvid ljudlös symbolen till vänster. Vad är det för program och hur får jag bort det?
Är det någon som vet om det kommer komma med svart baksida? Känns inte som om man är sugen på ett blått eller vitt.
Kan man använda båda kontantkorten i då?
Syftar på och synka den med andra mobilen som S3an, om den lyser när man tittar på den, ringer kontakten man har uppe om man tar den till örat,...
Precis som topic lyder.
Hej Kan man låsa upp en Galaxy Note II som har bindingstid? Har nyligen köpt ett abonnemang via tre men vill inte ha tre-kortet i mobilen utan...
*Puffar* Fler som har samma problem?
Står standard där... Ska det väl göra antar jag, eller?
Men är Anovo allas verkstad nu för tiden? Jag köpte telefonen på Telia, använder dom sig också av dessa?
Ja där har jag varit in och bytt men är fortfarande samma som plonkar på hela tiden trots byte.
Jag har också en spricka där upptäckte jag nu efter att ha läst denna tråd. Köpte telefonen i April. Kan man lämna in det på garantin måntro? För...
Kan inte byta sms-ringsignal i min Arc, har haft problemet sen jag köpte den men inte tänkt på det så mycket. Jag försöker byta men är ändå samma...
https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/privat/mobilt/mobiltelefoner/sonyericsson/se-xperia-neo.product
Telia har fått in Neo för er som är intresserade!!
Vart kan man köpa en ny SE skyddsfilm, original?