Separate names with a comma.
Xiaomi Mi MIX 2 Has Entered Mass Production The CEO, Lei Jung, has been teasing on his Weibo account and posted two photos of the box of the...
Min Mi Max räckte inte en hel dag på 12 timmar tor Mönsterås - Gbg med ständigt påkopplad Google Maps, GPS, & diverse annat (mest Bluemail &...
[ATTACH] [ATTACH] Jag skulle vilja lägga upp en video på hur regnet faller ner i denna, men screen recorder gör mp4 filer, och sådana får man...
I en sådan extrem isolerad miljö - ja! Annars har Maxen fungerat utmärkt för mig även utan 4G mellan städerna, allt som behövts har fungerat...
Nej, det där LTE band 3 är vad jag har just nu hemma. .
För att fortsätta käbblet - ursäkta, diskussionen! - om band 20s förträfflighet eller ej, så körde jag ett försök med Cellmapper på färjan från...
Törs man fråga er som älskar pennan hur ni använder den i praktiken? Förutom att styra skärmen, öppna appar, osv., menar jag. .
Får inte fram något när jag söker på telia & cell broadcast osv., mer än en gammal dansk tråd där det diskuterades om dett inte var gammal 2G...
Ti-hi! Tänkte faktiskt på dig medan jag komponerade denna nidvisa, men kunde bara inte låta bli . . .:innocent: .
Men det finns eller har funnits tidigare i MIUI, tydligen. Kanske något som bara dyker upp i menyn under vissa omständigheter? Region? Nåja,...
Nope, finns inte något där på min Mi Max (MIUI 8 global stable), och inte heller på min Redmi Note 4 (MIUI 9 beta). Fanns inte heller på våra...
Verkar inte finnas i Xiaomis MIUI. Har inget annat just nu. :eek: Tänk om det blir en tsunami härute i Alsteråno_O .
?? Finns inte inställningar för detta i någon mobil som jag har eller har haft. .
Ta inte så allvarligt på livet. Jag har inte haft så roligt sedan jag hade en afghansk flyktingpojke som förklarade via tolk att han inte ville...
Men i profilen står det "Galaxy S8+". Men vem vill sumpa chansen att starta nästa världskrig i Asien?:) .
Jag tänkte svara att detta är ännu en anledning att inte köpa Samsung.:money: Men egentligen är det bara en koreansk komplott mot japanerna.:P...
Det är intressant teknik, men jag undrar om inte det som du behöver är något mycket enklare - en eller flera repeaters? Xiaomis kostar under en...
Varenda kines vet att Japanerna är bara pirater på urfattiga öar som ligger allt för nära den kinesiska kusten för att man ska känna sig riktigt...
Doogee Y100 Pro, välanvänd men komplett med kartong & flipfodral, hel. Något glapp i microusb kontakt.
Jag vidhåller att det är oansvarigt att vidta några som helst uppdateringar eller över huvud taget förändringar i en enhet som man är beroende av...
Min Mi Max fick VoLTE symbolen nu när jag kom till Nynäshamn på färjan från Lettland. Jag har inte gjort något.:eek: .
Jag fick VoLTE symbolen nu när jag kom till Nynäshamn på färjan från Lettland ikväll. Den fanns inte för en månad sedan när jag åkte över. Har...
Jag använder FolderSync mot hårddisk på routern, samt Syncthings mellan mobiler. Båda fungerar skapligt bra för mina enkla behov, har inte...
Diskussionen har redan börjat här i viss mån: Viaplay stopparmöjligheten att streama över VPN .
Har också tänkt på att du behöver en "svensk" burk att koppla till. Om du inte har några bekanta i Sverige som kan/vill ställa upp som...
Eric Raymond: Defending Network Freedom For freedom to flourish, the Internet must be kept free of government control. The Internet needs to be...
I Lettland får man obegränsad internet (ej samtal) för EUR 2.50/vecka med LMT. Därav får man använda bara 0,5GB i roaming. Det är alltså ren...
Vi har två av förregångaren Mi Mini routern, fungerar alldeles utmärkt. Denna är något förbättrad, men ser ingen anledning att byta. Det finns...
Kriget är nog redan förlorat. Kineserna blir tongivande. Vadå, personlig integritet? Vadärdetförnåge? Macau's ATMs Are Using Facial Recognition...
Det enda jag menar är att am man inte har något värt att stjäla, så behöver man mest bara oroa sig för illasinnade vänner och släktingar som vill...
Martin Armstrong menar att det inte är terrorister och småkriminella som NSA o.dyl. är ute efter, utan dem med stora pengar, dock förstås inte hos...
Såg en väldigt enkel app som mäter (ur)laddnings strömmen på MIUI forumet, "Ampere". Håller på och kollar nya magnetiska laddkablar jag köpte...
Split screen finns och verkar fungera, har inte testat så mycket. Annars är huvudintrycket att allt flyter snabbare, ungefär. Någon inställning...
Sedan när du har ställt in routern som repeater, försvinner en hel del funktioner, som brandväggen osv., har inte koll på allt. .
Du måste vara inloggad som admin i en browser, det går inte vad jag minns via Mi Wifi appen. Så här ser det ut i min frus router som är kopplad...
?? Man kan ändra routern till att fungera som repeater i inställningarna, och då väljer man vilken wifi man vill att den ska repetera. Usb är...
Du kan koppla din Xiaomi Mini router som repeater, sätta på hotspot i mobilen som routern fångar upp och reproducerar, och få internet den vägen,...
Huawei Cube E5180as-22 är en liten designad:D (blå myslampa! som kan stängas av) 4G router med ethernet utgång, kostar från 600:- på Aliexpress....
Tekniken med blockchain är intressant, men alla skojare som håller på med detta gör det hela svårgenomskådligt. Läste jag inte någonstans att...
Jag fick det via OTA, fanns i Updater redan dagen efter det släpptes. Jag har nu installerat det, verkar fungera snabbt och bra, hittar inga...