Separate names with a comma.
Du kan ju försöka med "Polisen begick ett lagöverbrott för att bötfälla min bil. Bötfäll deras bil". Sandlådenivå <3
Kan ju ändå köpa ett skal för $1 . Förlusten är ju inte stor om du är missnöjd :p
Du köpte ju en platta på ebay, då kunde du ju passa på att köpa något skal för $1 när du ändå höll på :P
Räcker för att göra en snabb omkörning iaf :p
Hur mycket Hk hade din fårrrd då? :)
Okay. Jag brukar köra om för att jag anser att bilen framför håller lägre hastighet än vad han får, och jag vill inte få min trafikrytm...
Neeh, de är sant. Oftast när folk kör om mig så slutar det ofta med att jag är straxt bakom dem tillslut iallafall, då slår man sig för pannan...
Ujujuj.... Ta körkort först :)
På motorväg ja. På landsväg där det är krokigt och dant, kan man gott lägga sig 80-100 meter bakom lastbilen.. Varför så bråttom? Man tjänar...
Jag har inga problem med att segla förbi bilar med min bil ^^.
Är det inte lika bra att lägga sig bakom bilen då och chilla ?
Är du osäker på en omkörning, kör inte om... Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Summa summarum, varför ska man då köpa en bil med 300 hästar, när man ändå bara får köra i 120km/h ? :P
Min lille fine kombi-Passat gör det han måste göra, 120 på 120-väg... Fast jag tror jag maxat den till 130 vid någon omkörning, inte mer......
Gå med i Swedish Kpop Fans @ facebook, så lär du nog få veta när det blir nästa gång :)
Usch ja, bilförsäkring... försäkringar öht, alla är bäst... Är du redan kund hos något försäkringsbolag, så är det lika bra att lägga mera...
Det förstår jag väl att ni pratat om :P. Annars skulle tråden ha lite konstigt sammanhang ^^
Jo, jag förstår liksom grejen. Men allt har ju en baksida också, det kan inte bara vara så "enkelt" :). Jag har försökt kolla upp det mer,...
Guiden ÄR relativt (in)aktuell. Vissa delar är aktuella, vissa är lite omoderna. Men när jag skrev guiden så skrev jag den ur ett ganska...
Okej, då ligger skatten på runt 1800 ? Och du vet att du får fakturan på cirka 4200:- typ, nästa vecka? :)
Vad fick du för kostnad på försäkring? :-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Men nej... Jag tryckte på Ascii.... Vafan Tapatalk :-\. Ascii;, till dig :-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Står du som ägare på bilen och försäkring, eller är det sånt som pappa gör? Detta är tyvärr vanligt.. :-) Posta bild på den med :-). Och.......
Låt han köpa en, även om den blir onödig, som ungdom med pengar köper man gärna onödiga saker :). Det jag blir tveksam till... En...
Måste ärligt säga att Google gjorde något riktigt bra som släppte sin uppdatering till Jelly Bean så kort efter I/O som möjligt. Istället för...
Ye, okay :-D Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Är dessa med linaro? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Var hittar ni dessa? Jag sitter på 217 =/ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Yeah! :D Som det ska vara ^^
Fanns ingen CD rom till den. Och den bärbara cd rom hade vi lånat ut. Men vi löste det med en diskett och dd. Sent from my Galaxy Nexus using...
Om USB-Porten är kass, kan de ju ändå inte koppla in något för att kolla vad som är fel, utan de måste ju först byta usb-porten. Sen kan de ju...
När man väl får igång en HP Server med Linux (Centos 5.8) och HPns inbyggda Hårdvaru-RAID, så får man helt plötsligt hopp om Linux igen :).
Jävla meck med att få igång hårdvaru raid på en HP server (var mer linux som var problemet, konstigt nog)... Men fick igång det innan hemgång,...
Jaha, jag tänkte "vafan, vilka pop ups?" Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Du skulle sagt att du köpt hem "torkat hund-kött ifrån Kina"... Då hade det blivit mer liv i luckan... Men fasan? Varför klaga på det :S....
Som nyanställd har jag ingen semester inarbetat, men lika glad är jag ändå :-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Fungerar ju bra, eller hur? :-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Första bilen ska vara gammal ;-). Men jag tycker han går väldigt bra! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
96a, kombi ;-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Av min erfarenhet, ja :-). Jag har fortfarande bara klockat upp den till 1300. Gillar det än så länge. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2