Separate names with a comma.
Spännande med en prishöjning när de redan prismässigt ligger så pass högt som de gör. Men de vet väl samtidigt att deras kunder i många fall är...
Uppsala - iPhone 12 Pro Max Fin svarstid på 5G-nätet! Tre - 4G (b1, 7, 20) [ATTACH] Tre - 5G (n1) [ATTACH]
Uppsala - iPhone 12 Pro Max Tre - 4G [ATTACH] Telenor - 4G [ATTACH]
Denna diskussion börjar väl gå liiiite utanför topic nu. Tråden handlar om Fello och tjänster som ingår i Fello-abonnemangen. Inte om jämförelser...
Kikade på en gammal screenshot från Telias täckningskarta som jag tog i maj på 3G-täckningen och jämförde den med en från idag. Det jag snabbt...
Nu, några månader senare, verkar jag inte få fram knappen med tipset du skrev längre! Tråkigt om det är så att den är borta nu :(
Om du köper ett nytt abonnemang eller förlänger ditt abonnemang med nytt abonnemang + telefon kommer du att ta del av de nya villkoren. I detta...
Varumärken hade varit korrekt, samma ord som Konsumentverket använder.
De är ju endast en väldigt liten del av den totala marknaden. Om de fyra stora bolagen skärper sig, kommer antalet anmälningar att minska markant.
Det kanske är mer pengar in på kontot, men frågan blir ju om de faktiskt tjänar mer än i Sverige i slutändan? I och med att det är dyrare i Norge,...
Det får du fråga Tre om! Min gissning är att de satsar på att täcka de centrala delarna i de tre största städerna för att sedan jobba sig utåt.
Det blir ju en ganska invecklad fråga som till stor del borde besvaras av någon jurist eller liknande gällande vem som bär ansvaret. Men det svar...
Sluta! Jag har lovat mig att inte köpa en ny TV i år... :( Använder den knappt ändå..
Jag går i samma tankar som dig. Tyvärr sitter även jag med begränsningar, i mitt fall är det TVn som inte är har stöd för HDR. Men det känns ändå...
En operatör med ett fullständigt erbjudande (mobil, bredband och tv) har ju egentligen större möjligheter att få kunden att flytta allt. Många...
Nya 3,5GHz-siter som körts igång de senaste två veckorna: Hjorthagen (Stockholm) Värtahamnen (Stockholm) Lappkärrsberget (Stockholm)...
Det är lite underligt - men förklaras nog enklast genom att de antagligen behöver förstärka företagsnät eller förbättra täckningen på en specifik...
Spännande att de börjat med bindningstid, tidigare med Tele2 var det ju ingen bindningstid - men med rabatt som låg i ett förutbestämt antal månader.
Det borde finnas i PTS-rapporter tänker jag. Det är dock de totala antalet abonnemang, inkl IoT och företag. Ovan är endast konsumentabonnemang....
Server verkar inte spela någon roll. Telenor-servern i Stockholm ger 45-55ms, samma som SUNET och Bahnhof. Tele2-servern gav högst med konstant 60+.
Örebro - iPhone 12 Pro Max Det är ju något som är helt galet med svarstiden hos Telenor… SUNET-servern är använd. Tre - 4G [ATTACH] Telenor -...
Om priset är oviktigt och täckningen och nätet viktigt är väl de som borde vägas in alternativen något av de abonnemang som ger tillgång till...
Nu har Tre gått om Telenor i marknadsandelar på konsumentmarknaden. I Sverige ser det nu ut som följer enligt Dagens Industri. Jag kan anta att...
Troligtvis med. Det är ju inte olika operatörer, fortfarande Hi3G Access AB men två olika namn. Samma sak med Telenor Sverige AB som har bland...
Nu är Tre trea på konsumentmarknaden i Sverige. Inte letat efter speciellt mycket information kring detta, men gissningsvis är det Telenor de har...
Centrala Stockholm - iPhone 12 Pro Max Riktigt bra svarstid med Tre över 4G. Detta är Tres 5G-nät på 2,1GHz. Mindre bra med Telenor, fick ej in...
Som det fungerar i Sverige, så har Telia inga extra krav på sig (med undantag för vissa frekvenstillstånd) i jämförelse med övriga operatörer....
En fråga som direkt kommer upp är väl då också - hur är det med de andra operatörerna? Följer de verkligen detta helt? Det skulle kännas udda om...
Stockholm City - iPhone 12 Pro Max Hög svarstid och jämförelsevis låg hastighet med Telenor. Bättre svarstid och hastighet - men lite högt...
Om du redan har 100kr rabatt/månad kanske de inte kan ge så mycket mer. Är du inte nöjd med det - så är det bästa väl att byta. Det är...
”Den högsta hastigheten som du kan få med Fello är 80Mbit/s” Det framgår ingenstans att du ska få 80Mbit/s....
Precis som @chraist skriver så fungerar inte Tapatalk på Swedroid längre. Mitt bästa tips är att du öppnar Swedroid Forum i Safari och sedan...
Nu har nya täckningen börjat visas på täckningskartan. Verkar ändå vara förhållandevis bra utbyggnad. Det finns 5G på 3,5GHz i de markerade...
Stockholm - iPhone 12 Pro Max 3s 4G-när presterar riktigt bra. Ska bli kul att se sen när de fått igång 3,5GHz-bandet för 5G på fler ställen, som...
@bernard Vilket bra test! Det visar ju verkligen att det fungerar som tänkt - och tack vare det stora nätverket av iPhones så kan en nog i många...
Nej, inte någon annan - men du som ägare kan se positionen när en annan iPhone har uppdaterat positionen. Så det går ju fortsatt att hitta, men...
Solna - iPhone 12 Pro Max Stor skillnad. Även riktigt bra svarstid med Tre, inte lika bra med Telenor. Tre - 4G [ATTACH] Telenor - 4G [ATTACH]
Det kommer inte fungera. Samtalet går fortfarande genom operatören.
Exakt ett sådant test jag velat se! Berätta gärna hur det fungerar :D
Det finns ju inget på Comviqs egna hemsida som nämner att abonnemangen ger tillgång till 5G-nätet. Informationen på en tredjepartssida skulle jag...