Separate names with a comma.
Sitter lite i skiten då jag har koncentrerat mig på mitt roliga Gymnasiearbete istället för en vetenskaplig uppsats i svenskan. Så jag har ingen...
Står 16GB WiFi i rubriken. 2000:- + frakt är det som gäller. Annars åker den ut på tradera eller blocket.
Köpte en Nexus 7:a av en kille på forumet som hade importerat den från USA. Jag känner nu att den bara ligger och samlar damm eftersom att jag har...
Gratis var det TS efterfrågade.
Sålde min för jag blev så jävla förbannad på den. Köpte mig en Nexus 7 (2103) istället och har inte ångrat mig. Men jag hade nog ett måndagsexemplar.
Anslut till datorn, kopiera över alla bilder till en mapp på datorn, synka mappen mot dropbox, ta bort mappen från datorn, ställ in att dropbox...
69.99$, helt sjukt. Vem betalar något sådant för en laddare? /Tapatalkat
Hur är det med matten? Det blir ju skitsamma om jag byter eller inte då jag bara får tillbaka pengarna jag ar lagt ut på bytet vid en...
Ja det står på swedroid.se att det ska komma ungefär samtidigt som till nexus mobilerna och inom de närmsta veckorna. /Tapatalkat
Playstore /Tapatalkat
Skippar nog nexus femman då min fyra kör på bra. Hade dock funderingar på att sälja fyran och köpa femman men så spräckte jag baksidan. Då sjönk...
Slå en spik i optiken borde göra susen. /Tapatalkat
Priset kan komma att sjunka innan släppet, samtidigt kostar de andra flaggskeppen mer.
Ja men exakt vilka butiker?
Kanske för att de ansvariga har ett liv utanför sajten. Det är bara en vild gissning. /Tapatalkat
Ska över till London i början av Januari, vilka butiker förväntas ha den i butik då? Hade beställt den till hotellet om jag skulle stanna en...
Beror ju på vem det är. Men typ en pizza och en bärs. /Tapatalkat
Du får ju ta dagspriset. Inte från när den köptes... /Tapatalkat
Är inte det bara en Nexus 7 låda? :) /Tapatalkat
För en göteborgare är det samma sak ;) Hade varit intresserad om du hade bott närmare.
Då den är inköpt i bromma får man gissa på att den befinner sig någonstans däromkring?
Fan vad segt det ska vara att ladda ner ett par zip filer. Enligt bbk har jag 74mbit/s ner och ca 10 upp, ändå tar det 20 minuter att ladda ner en...
Beror på vilka band telefonen stödjer och vilka band du kommer att använda dig av.
Var har du köpt din laddare? Är sugen på en och du verkar vilja sälja allt i ett paket så en länk i pm hade varit roligt. :) /Tapatalkat
Hur fungerar det med tp-linken. Måste den vara på routern eller fungerar den som en antenn som förnyar radien från där den sitter? Luddigt som...
57 på verbala och 42 på kvantitativa, vad fick ni? /Tapatalkat
Jag vet inte om du har läst topic. Det handlar om hur länge batteriet håller(hur många laddcycler) Inte hur snabbt det laddas ut. /Tapatalkat
Kunde tydligen inte citera i tapatalk nu.. Ja jag jämför HTC one x, HTC one, nexus 4, nexus 7, nexus 7(2013), ett par iphones, några ipads, mot...
Menar att det är de utbytbara som har fått bytas flera gånger till och med. /Tapatalkat
Jag har haft sämre erfarenhet med utbytbara batterier än med icke utbytbara. Då har jag ändå ägt en del telefoner/plattor också /Tapatalkat
Står kungälv under min info. Kan även mötas i Göteborg, Uddevalla eller Lysekil under vissa dagar. Den är i nyskick (står också) ;) runt...
Högskoleprov... /Tapatalkat
Acer iconia A1-810? Helt i nyskick, änvänder max 4 timmar. /Tapatalkat
Vad är det för "skambud" om man budar 50:- + frakten mindre än vad utgångspriset är? :/ /Tapatalkat
Ja de finns. Brukar dock inte finnas som original.
Rekommenderar denna person som säljare, allt gick snabbt och smidigt. /A Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Nova prime på alla enheter /Tapatalkat
De bildredigering program jag har testat har inte kunnat öppna screenshots och samtidigt kunna måla fritt på den med hjälp av fingret.
Söker precis samma sak, lite svårt att förklara för en flickvän med nollkoll hur hon ska gå...
Jävla skit tapatalk... Ja du kan frysa appar, du kan skapa backupen som en .zip fil och bara flasha in. Och väldigt mycket mer. Sent from my...