Separate names with a comma.
Här är en randon oidentifierad process från min Mi Max, som kopplar till China Unicom, Beijing? Varför behöver någonting i min Mi Max hålla...
Brandväggen Netguard skrev någonstans att i betalversionen kan man selektivt blockera diverse appar från att ringa hem til moderskeppet. Om man...
Jpeg är inte i sig något av bestämt kvalitet. JPEG (/ˈdʒeɪpɛɡ/ JAY-peg)[1] is a commonly used method of lossy compression for digital images,...
Nedströms Alsteråns Spa & Grill. [ATTACH]
Spa & Grill vid Alsterån. (grillen ginns visst! den står bakom bordet.) [ATTACH] Xiaomi Mi Max, bilden tagen idag.
Jag har inte tänkt låta syncningarna köra i bagrunden, utan kör igång dem över natten, och bara om det finns något nytt någonstans. Resilio...
Tackar, nu har jag kört igång Syncthing från Mi Max:en till gamla Doogee Y100 Plus, som jag redan använder liggandes hemma som automatsyncade...
En lösning på det tydligen kända Amazon Shopping problemet hittade jag (se härunder). Jag har installerat apk:en och den verkar fungera fullt ut....
Intressant funktion i MIUI för "Dual Apps", dvs man kan ha en extra ikon för typ Whattsapp med galvaniskt åtskillda inloggningar. Jag har använt...
Körde in till Mönsterås igår ned CellMapper påslagen med lagring til CSV fil. Väl hemma kollade igenom CSV filen och mycket riktigt, inget 4G LTE...
229:50 inkl. ett extra armband i färg på Alis 11/11 sale Global Version Xiaomi Mi Band 2 5 timmar kvar .
Heh-heh! funderade just på att skriva samma. Har "fyndat" 2 billiga hållare för smartfån/surfplattor, samt en Xiaomi water kettle. Riskokaren...
Första rejäla skarpa test av Max:en, körde från Mönsterås över Högsby till Vimmerby och tillbaka, med Google Maps och Cell Mapper påslagna. Alltså...
Kimovil har uppget 36.5 som Antutu poäng för Y6 Max, men den finns ju inte än, eller? Hur har de då fått fram detta värde? Framräknat på teoretisk...
Jämförelse hos Kimovil mellan Doogee Y100 Plus Doogee Y6 Max Xiaomi Mi Max Noterar att Y6 Max verkar hamna "mitt emellan" i fem flesta avseenden,...
Sparbank Sparbank är i Sverige en associationsform för att bedriva bankverksamhet. I likhet med en stiftelse saknar en sparbank egentliga ägare,...
Kvaliteten på mobilappen är inte en faktor när jag tittar på vilka banker jag ska använda. Jag har använt fristående sparbanker (3 olika genom...
Jag kör nu medvetet parallelt med min nya Xiaomi Mi Max, och min nya Chuwi Hi8 Pro som laptop ersättare (enbart med Win 10, inte android, och med...
Nu när smartfånen har blvit så färdiga, borde man kunna utan problem utföra alla bankuppgifter i dem. Typiskt är nu när jag lade upp en betalning...
Jag har Swedbank och Länsförsäkringar, och deras mobilappar är helt enkelt inte kompletta fullvärdiga internetbanker än. Swedbank saknar t.ex...
Doogee ivf skriver inte alltid korrekt i sina egna specar. Y100 Pro och Plus har faktiskt 5G wifi, men det finns inte i specarna. .
Kopplade nu in en USB 3.0 hub till routerns USB uttag och 2 USB minnen på hubben, och även en skrivare på försök. Routern struntar dock...
Detta hamnade i en tråd på Doogee Y6 Max, kopierar in det här för er som undrar vad man förlorar på att inte ha band 20. Jag kör på min Mi Max...
Jag kör på min Mi Max hemma just nu direkt via Telia H+, dvs inte via routerns 4G, just för att testa. Den flyter på bra, jag fick c.a. 16MB/s på...
Tycker du Ara ska helst göra en jämförelse av Mi Max och Y6 Max, Mi Mix är på en annan nivå. .
Jag bor i ett gammal träkåk på 185m2, routern står i sovrummet längst ut på andra våningen, och täckningen räcker inte riktigt ner till köket på...
Helt klart intressant till min fru som ersättare för hennes nuvarande Doogee Y100 Plus. Jag är själv helnöjd med min Xiaomi Mi Max @ 1700:-...
En anan vinkling. Det skärpta säkerhetsläget gör att försäljningen av Sveriges framtida mobilnät stoppas, åtminstone tillfälligt. Säpo och...
Xiaomi har tydligen bara en agent i Polen än så länge. Kinesisk smartphonegigant till Europa .
Jag har fått som bäst E eller H+ med Telia i Mönsterås kommun med min nyinköpte Mi Max, som inte har band 20, utom för inne i Kalmar där jag fick...
Temperaturberoende fel, om det inte beror på att smartfånet har badat, tyder mest på fel någonstans inne i elektroniken. Jag får en deja vu...
Telia har numera 1GB i abonnemnanget @ 199:-, de ändrade någon gång i våras tror jag. Man måste aktikvt gå in och byta till den nya varianten,...
Pokemon vet jag inget om, men i min Mi Max gick det inte att installera Amazon Shopping. "Your device isn't compatible with this version" Alla...
Samma här, även om det ännu inte orsakat några större olyckor. Jag har funderat på om detta inte borde kunna lösas genom att göra touchen...
Kanske mest som kuriositet, har Doogee släppt en 6" X7 Pro med "bara" HD skärm 1280x720, inga direkt märkvärdiga värden i övrigt heller, "bara"...
Jag har saknat ett ställe vikt åt routrar, för min del just nu specifikt Xiaomi routrar. Inte för att det känns jätte akut eller så. .
"Bara kameran som inte lever upp riktigt" Vad är det som inte är bra med kameran tycker du? Har inte hunnit använda kameran alls nästan än, men...
Stackars MIUI, ingen älskar MIUI :cry: Tycker den har sina förtjänster, ivf har inte tänkt roota. Står jag inte ut i längden, blir det någon...
-4% över natten, Playstore drog ändå lika mycket som Bluemail, som jag har fått låsa i minnet för att få aviseringar....
systemspråk: Svenska, engelska, och ibland ryska. Byter till ryska ibland när min ryskspråkiga fru behöver hjälp och ställer konstiga frågor, typ...