Separate names with a comma.
Hur är täckningen på platsen? Kan det var så att den hoppar mellan två olika siter eller mellan 3G/4G?
Prismässigt är de ju bra jämfört med Tele2 och Telenor. För 24 månader ser det ju ut såhär: Telia: 22056kr Tele2: 24984kr Telenor: 25176kr...
Amex Platinum har ju bättre förmåner skulle jag säga. Framförallt är loungerna bättre. Centurion-loungen på LAX och Pontus på Arlanda är till...
Hej! Här kommer en sammanställning av lanseringspriserna för Galaxy S21 och S21+. Det är jättesvårt att skapa en bra lista eftersom surfmängderna...
Vilka operatörer har du bytt mellan? Har du testat att stänga av 5G eller 4G - lite beroende på vilken iPhone du har?
@emgh Hej, det finns flera anledningar att välja något av premiumvarumärkena. Support Premiumvarumärkena har i flera fall bättre tillgänglighet...
Spännande att de skriver Hittills har de fått en fråga, om jag ser rätt, som de inte har svarat på. Petter skulle svara vid flera tillfällen...
Kan det inte handla om att det ska förtullas vilket tar en stund? Sen ska det ju fortsatt hanteras och sorteras till ”ombudsdelen” :)
Beställt en vit HomePod mini till! Ska till en kompis. Tror att dessa hade sålt bra i Sverige!
Vad har du för aktuell abonnemang? 3Surfa Obegränsat Hur många användare? 1 Vad betalar du per månad? 449kr/månad Varför valde du det? Bra pris,...
Alltså, det går att göra. Frågan är bara om de gör det. Oavsett skulle det nog innebära en kostnad på 250kr/nummerbyte. Det bästa är nog om du...
Jag tror att paketboxar kommer bli vanligare och vanligare. Alla leverantörer kommer nog inte kunna vara med i det heller, det finns ju inte...
Det var ju inte alls kreditkort tidigare, utan betalkort. Hela beloppet skulle ju betalas av varje månad. Saknar att den möjligheten fanns. Även...
På routern ökar du ju effekten från routern i sig, vilket gör att signalerna når längre från routern. Men det löser ju inte problemet med att...
@gurgel Bara för att dubbelkolla - bytte ni operatör i samband med bytet av telefoner? Vilket operatör har ni? Fungerar det bättre utanför huset?...
Det är något fel med Messenger. Otroligt irriterande.. samma sak i beta-versionen när jag testat. Även rapporterat det där. Om du skickar iväg...
På Tele2s täckningskarta kan du se var deras siter finns om du zoomar in. Du ser dock inte hur antennerna är riktade - det är inte nödvändigtvis...
Tre har obegränsat. Både mobilabonnemang och bredband. För mobilabonnemangen finns en gräns i avtalet om 20GB/dygn, därefter SMS. För bredbanden...
Vilken leverantör som använts tidigare spelar mindre roll - sånt kan ändras. Men Telenor har valt Ericsson även för 5G Core, pressmeddelande.
Core-näten är separata. Telenor har väl valt Ericsson. Tele2 var sist ut med att välja leverantör.
Tele2 har nu valt Nokia som leverantör för deras 5G-core, skriver de i ett pressmeddelande idag. Det gäller för Sverige och Baltikum.
Nej, det har inte blivit fel. Apple vill att det ska vara så. Sen är det väl absolut inte speciellt smidigt. Det går inte att byta port på någon...
Då är det Telia du ska ha! Förhoppningsvis kan du ha routern på ett ställe så du får ännu bättre resultat också. :)
Det kommer fungera precis som du vill. Du kan ju kolla på 3 också. Men det kanske inte heller fungerar? Priset hos Tre är ju lägre än hos Telia....
Se om du kan få ihop någon som kan skaffa YouTube Premium Family med dig? Alternativt om du kan verifiera dig som student på något sätt. :)
Bra hastighet! Är svarstiden dock sådär hela tiden eller är det Bredbandskollen som inte klarar att mäta den ordentligt?
Personligen hade jag inte lämnat ett hederligt bankkort bakom mig, det är nog bättre att hitta ett alternativ med lägre/ingen kostnad hos en annan...
Sidan kräver att du är ansluten via 3s mobilnät. Du måste beställa ett kontantkort innan, det kan du göra kostnadsfritt på Tres hemsida. Om...
@gneken @bernard Vad ser ni som USP med Lunar? De är ju sämre än konkurrensen i utlandet och verkar inte erbjuda någon revolutionerande tjänst för...
Har någon dock råkat ut för att Apple vägrar släppa betalningen så länge de får in de tidigare lurarna? Som jag har förstått det, så skickar inte...
Alltså, självklart ska den lämnas tillbaka! Men jag hade nog nästan väntat på att de hörde av sig. Självklart inte öppna lådan till telefonen...
Skärmen ska väl vara mer tålig mot tappskador - inte repor.. Synd tycker jag!
Det finns lite olika lösningar - men så länge ett aktivt abonnemang finns brukar det du skriver alltid vara ett alternativ... Kan ju tycka att...
Krångligt. Kolla med en auktoriserad serviceverkstad och se om de kan hjälpa till, om de kan testa på plats tänker jag - Telia Care & Repair finns...
Har du uttryckligen föreslagit serviceprogrammet? Vad är det för problem du upplever förresten?
Starta din servicebegäran härifrån och hänvisa till serviceprogrammet och se om du får ett annat svar. Om inte, säg att du vill reklamera...
Så länge ni litar på varandra är det väl inget problem. Du låter ju honom äga ditt nummer - men han låter dig också ha ett abonnemang som han är...
Jag har fått det tidigare, har inte Halebop idag. Det högsta jag mätt upp är ungefär 320Mbit/s med ett Halebop-abonnemang. Självklart varierar det...
Fast det ligger väl inte på Apple att Facebook inte har stöd för HDR?