Separate names with a comma.
Skulle upplandväsby funka då? För frakt på 200kr skulle förtjänsten bara bli 51kr då dom har höjt priset på skicka lätt till 59kr som billigast.....
Bor i tyresö, men kan röra mig närmare dig :D
Bjuder 200kr för chrome casten
haha massa o massa vet jag inte, men jag har några spel och 32gb minneskort som är ganska unikt nu förtiden hehe.. samt förvaringsväska.. sitter...
Jag är tyvärr inte intresserad av ett byte då jag redan har 3ds xl zelda edition.. men därimot har jag en vita med massa roligt till salu om du är...
Vad är ni för nybörjare?? själv hade man som första mobil en nmt motorola RINGOOOO!! damn, sålde mina två nötter för att få den.. innan den...
Vet du vad, jag bokade en wifi version när dom bara tog 2490kr.. du kan få hämta ut den om du vill.. annars avbokar jag den.. hos webhallen här med.
Kostar 2799kr ny hos Webhallen ifall du är medlem, wi-fi dock.
Bytte lur med Herr Sphex, träffades upp och gjorde affären.. Trevlig och glad kille.. rekommenderas :D
Anker är ett stabilt och pålitligt märke som många använder i usa tex, kika efter deras usb family laddare.. dom har en också.. så satsa på anker...
Sålde en platta till trevliga Grushenka.. snabbt betalat och trevligt.. rekommenderas :)
Är det dom två mot en iphone 6 eller kan du tänka dig byta klockan mot något annat roligt?
Ingen aning om dom kommer att inleda något med Apple men dom har NFC i sina stationer för sina egna kort just nu... Så alla andra som inte har Ica...
hahaha inte lätt att vara lite "bög", det släpps mobiler hela tiden och går du och mår dåligt för att det kommer en ny mobil snart så är du ganska...
Jag har Ica banken, och dom gick ut med för några veckor sedan att alla som har Ica banken ska få nya bankkort som kommer funka med Icas NFC...
Antar att det är samma snubbe,, så 9k vill han ha :) http://www.sweclockers.com/annons/105801-surface-pro-3-corei58gb256gb-ssd-docka-type-cover
Storleken på plattan ska inte spela någon roll. Tror mer att det beror på att det inte är en skarp version isf [emoji14] och Google docs är Google...
jag har en LG G Pad 7 tum som är sprillans ny för 800kr om du är intresserad.. kvitto från phonehouse.
Början av 2015 ska dom tydligen släppa till Android plattor.. så du kanske inte behöver vänta så länge :)...
Trevlig platta du har skaffat dig och välkommen till swedroid.. Jag har tyvärr ingen Android platta men är ganska säker på att office eller Word...
bytte en Iphone 6 Plus mot tojjes Note 4. Inga problem bara bara. :D
Tyvärr har jag precis blivit erbjuden 1100kr på sweclockers, så 500kr är inte så lockande och skulle aldrig sälja den för heller.. Men tack för...
Börjar bli lite fullt i hyllorna här hemma så lite måste bort.. Gigabyte GTX680 köpt på inet, osäker om jag har kvittot kvar någonstans.. Tar...
hehe tack Adrian :D
Citera gärna :) Svart olåst tempered glass 16gb.. Köpt hos tele2 Org tillbehör orörda.. Har haft den i två månader och är som ny :)
Vart är den köpt? :) jag har en 6+ som jag kanske kan byta.
Tele2 slutade låsa sina mobiler slutet av 2013.. Jag har en plus från Tele2 och den kör jag med tre ibland..
Låna en polares mec o sedan så tecknar du ett abonnemang i ditt namn. Gjorde själv så med tjejens mec
Njaa kanske skiljer 300kr som max när det är en så ny mobil som inte har funnits på marknaden så länge. Det är däremot enklare att sälja en...
Sålde en Nexus5 till Mr Dimitri.. Fast han är utomlands så fixade han en snabb affär och jag blev nöjd.. trevlig att göra med.. rek från min sida.
[ATTACH] Min Neptune Pine kom hem idag [emoji1][emoji16] Efter ett års väntan från ett kickstarter projekt [emoji28]
nej tyresö men kan lätt ta mig in till stan.. ska dit nu tex
sthlm
haha ne du..
[ATTACH] Där har du bild om du nu vill se den :)
1800kr vill jag ha
Jag har en som jag tänkt sälja.. Kvitto och allt som kom med vid nyköp.. Svart och den är som ny.
bara så du vet finns inte 6 plus med 32gb.. det finns 16,64 samt 128gb :D o gratis bump hah
finns allt kvar till den?
skulle en nexus 5 med trådlös laddnings puck o allt som kom med vid köp vara av intresse? Garanti och kvitto finns kvar.