Separate names with a comma.
Okej, då skapar jag en ny. Så får dom ordna upp det så det blir rätt om det blir något fel. :)
Sandlådan 3.0/Dammsugare - Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden Eller 3.1 ? :P
Jag antar det. Jag har ingen aning, vad ska man göra? Hur ska man göra osv? :P .. Och vad ska den heta? Det röstades ju flitigt i tråden för ett...
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKAR!!! :D Detta skall jag nu fira! :)
Hejdå tråden :)
Jooooooodå! :D
Det är det bästaste! ;)
Grön monster eller grön powerking! <3 <3
Skönt att slöa lite. Min tanke är att bara ligga i sängen hela helgen och försöka bli frisk så man inte känner sig som en zombie på jobb på...
Fransk middag?? :S Äta fransk mat osv då eller?
Låter inte alls dumt :) Vad är det för energidricka? Muwhhaha :D
Så, vad sker ikväll? Party? Äta gott? Dricka gott? Mysa? Filmkväll? :)
Då blir du bannad ;)
DU! :]
Ingen kommer åt det 10.000 inlägget i denna tråden ändå :)
HELL NO!
Korv överlag är inte gott. Fast grillad korv med hög kötthalt går an :D
Mmm.. Jobbigt att vakna upp till det ljudet :( Märkte det :)
Haha, visst är det underbart. Låter så in i helvete! Vår granne under oss höll på att spika innan. Förjävligt!
Oblivion, det ringer en klocka i mitt huvud.
Hahaha :D
??????
Hahaha, jag nämnde detta nyss för sambon och sa att jag ska spamma. HAHA
Säkert bara för det närmar sig 10.000 ;) KOOOORV?!
Btw, finns det något tema som är likt standardtemat fast med genomskinlig statusbar? Försökte gå igenom listan med alla transparenta statusbars,...
Ahh, äntligen sovit ut.
FREEEEEEEDAG, jobbet är slut, jag har nyss hämtat ut mitt paket på posten, wiho! .. Och jag börjar bli frisk igen, woooooop woooop!
Haha, jag använder bara min laptop för tillfället och CS laggar så enormt på den. Men när jag köpt ny / börjar använda den stationära igen så är...
Natti natti!
Det vore onödigt att köpa, jag har ägt CS 1.6 i många många många år och spelat rätt seriöst förr ;)
Haha, så. Vad ska man då göra? Jag har fått i uppdrag att ordna med bilder till en kompis, men servern som bilderna ligger uppe på fungerar inte...
Åh vad jag stör mig på systembolaget. Om jag vill ha en flaska, så måste jag ändå boka/beställa/köpa SEX jävla flaskor!
Tråååååkigt ju! >_<
Är det något att se på? :ehm:
Whao whao whao! Nu har jag varit alldeles för off på swedroid. Uh! Vad hittar ni på i afton?!
Godnatt alla, nu ska jag och min bihåleinflammation gå och sova så vi orkar med jobbet imorgon! Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Snela påjkar ock flikkor, kan ni tah min tjukdom ifråen mejj?
*HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST*
Bra att man åker hemifrån och förbereder sig för en veckas arbetspass och GLÖMMER nässpray. Börjar överväga på att hälla bisolvonet i näsan i hopp...
Usch ingen bra dag idag, supermycket stress på jobb, och sen ja så har man lyckats upptäcka något mindre bra med. Baah!!!!!