Separate names with a comma.
Den där Captivate du kollat på tror jag bara är en av de olika versionerna av Galaxy S som finns i USA, operatörerna där gör egna designs på sin...
Jag kommer få 1GB@6mbit per månad och efter det sänks hastigheten till 64kbit/s hur är det att surfa på 64kbit kan tänka mig att det är segt som...
Äh blir väll att vänta till jul då. Har ju en riktig high-end tele att leka med så länge -.- [IMG]
Haha jaa, så långt tänkte inte jag xD Frågan är om man ska vänta.. elr inte... bah, men finns det någon info om det samtidigt kommer häftigare...
Låter som att det e bäst att vänta, om gingerbread nu kommer snart :p Men vet man ungefär när gingerbread kommer ut ? Snart ? Nästa år ? Man...
Så nu går jag i tankarna att skaffa en android, har haft en gammal SE för länge :ehm: Så vilken telefon bör jag välja ? N1, galaxy S, desire...
Om du läser ditt påstående igen låter det mer som att du klankar ner på appen än frågar om något...
Verkar bra, tack :D
Hahah :p Ett måste att skaffa när det kommer :D Undra om spel som Diablo 2 skulle funka på android, då skulle det bli lirande av.
Du kanske ska testa att ställa in klockan manuellt ?
Bra men avancerad artikel :)
Redan besvarat ;)