Separate names with a comma.
Du kan köra nordiska det blir samma sak :)
Hahaha bra grejer va? Hoppas du drog hem några poäng hos frugan nu ;)
När du flashar in en original mjukvara från Samsung så kommer du alltid att få OTA uppdateringar.. Och du behåller garantin.
Var du ironisk att hon vill ha en ny note 2 eller vill hon verkligen det? Isf har jag en note 2 4G telia/tre låst.. Men i norrland använder man...
Sorry har glömt bort att jag skrev här.. Det jag vet är att det är en Samsung 37" 720p och 2 hdmi.. Kan inte riktigt namn beteckningen.. Men den...
Nej, Odin är bara ett program som får in mjukvaran i mobilen.. Och har du in en original mjukvara så gäller garanti fortfarande :)
Måste det vara full hd? 720p är för vekt?
Nu har jag kört om och allt, meeeen märkte nu att kontant kortet jag har fått från comviq bara stödjer 3g så jag kan inte testa ifall 4g fungerar :S
det är det jag har frågat med, tänkte prova nu om det fungerar.. måste bara backa upp mobilen o ladda ner nordiska versionen.. så om någon timme...
Nej Odin är bara programmet i datorn du använder för att få in mjukvaran
Grejen med dom skydden och Copterskydd är att dom är mjuka, och det fuckar upp penna på noten.. Den glider inte som den ska så det blir bara en...
Håller med dig helt.. Iaf Samsungs original flipcover.. Jag är jävligt nöjd med min plånboks cover från spigen.. Älskar äkta skinn och att den...
Haha hem o power knappen samtidigt eller dra sidan på handen över skärmen.. Men du måste ha det aktiverat annars fungerar det inte.
Nej det tror jag inte.. Spigen är väldigt noga med att ingen kopierar deras grejer och jag tror inte att priset skiljer så mycket med priset på...
Det du söker låter som en plånbokscover, Jag har en från spigen av äkta skinn som täcker allt förutom toppen och botten. Men något sånt skulle...
Tror inte att det kommer att fungera eftersom silisen går över kanten runt hela telefonen och det innebär då att covern inte kommer ligga emot...
Men har du provat med Telia tex och kikat om 4G fungerar där? Med den nordiska varianten??
En fråga, om man har en telia/tre "låst" så är det väl bara frekvens bandet dom har låst? Går inte det att ta bort ifall man installerar en annan...
Om du skulle ändra dig så har jag en note 2 4G telia/3 4G låst.. Runt 2 månader gammal från phonehouse. Har lite skal o skärmskydd som följer med....
Kjell Co har ganska bra faktiskt.. Annars är det spigen jag brukar rekommendera :D
Jag kan lätt gå i god för Lasse.. Har gjort några affärer med honom genom tiderna. :D
Hahaha han kanske är glad att han har en nexus och vill visa upp den för note2 ägare :)
Du säljer inte bara black ops 2? :)
250kr ink frakt kan jag gå med på // Embu
Jag har en 320gb WD 2,5 extern.. Vad ger du för en sån?
Ber om ursäkt, jag har bytt för många mobiler på ett år.. Det var från S2 till Note det blev simkortsbyte. Mellan en note 1 till note 2 behövs...
Jag undrar också när du tänkte avsluta budgivningen :)
Note ett har vanligt sim.. Men ifall du går över till note2 så kan du gå in till telia/tele2/tre så brukar dom fixa det gratis.. Annars tar dom...
Seriöst? Det har jag aldrig någonsin hört förut.. Vad har mobilen med kortet och Spotify att göra?
Det är en uppgradering och inte fullversion tyvärr
Jag kan bjuda 500kr ink frakt.. Ifall det ses som skambud ber jag om ursäkt // Embu
För spotify aktiveras när man fyller på kortet med minst 50kr första gången.. Annars så måste du synca med personen som ska köpa spotify av dig.
Antar att det är med mobil surf och allt??
För 27v sen den 8e
Telia säljer Spotify samt 1års surf för 990kr typ.. Så får du 600kr för ett år är det bra deal får båda.. Annars brukar 1års Spotify gå för runt...
Vad ger du för en? Har för mig att min mama har en liggandes.. Hon är en smyg gamer så hon köpte sånt förut hehe :D
Jag bytte från 3g till 4g.. Det största problemet jag stöter på är att min mottagning försvinner helt väldigt ofta.. Jag har Telia här i sthlm och...
Tack själv, sjukt smidig affär.. Rekommenderas :D :thumbup:
Nej, så är det för mig med.. Kan ligga på 4g och istället för att gå ner på 3g så får jag en cirkel med ett streck över.. Otroligt drygt när man...
Jag har inget emot att den är låst till tre, jag tänkte ändå köra ett tre kort i den.. Så mig är det inga problem alls med att den är låst..