Separate names with a comma.
Om telefonen har täckning med operatören, försöker telefonen enbart använda det nätet. Om det då är fel i exempelvis operatörens växel kan...
Låter verkligen som att alternativt utseende är inställt, verkligen konstigt om det inte är så... Men många likheter kan ju göra så att Face ID...
Det är inte så att han lagt in ett alternativt utseende? Inställningar - Face ID och Lösenkod
Självklart är det inte bra - men är det klart vilken information som faktiskt går att läsa? Kan ju absolut gå att få ut information om,...
Exakt vilken maxhastighet som erbjuds beror på konfigurationen av nätet. Men det bör ge liknande hastigheter som 800 och 900 under motsvarande...
Ja, de verkar ha börjat någon utbyggnad av LTE 700. Antagligen lätt att byta till 5G sen.
Det är säkert en kostnadsfråga också. I takt med att 3G-näten börjar stängas, lär det dock förändras.
Självklart kan det vara så. Samtidigt fungerar 3G-näten ofta sämre vid byten mellan siter, vilket kan göra att det fungerar sämre än 4G generellt...
Låter mobilen välja själv. Det finns ingen anledning att låsa till varken 3G eller 4G eftersom dagens hårdvara generellt sett är duktig på att...
Verkar vara katshing som har flest krav mot användaren vad gäller användande av deras abonnemang. Mycket friskrivningar och nu detta..
Men PiP för YT har väl fungerat i webbläsare hela tiden, eller har det inte fungerat med Chrome tidigare? Har iaf fungerat i Safari.
Centrala Luleå - iPhone 11 Pro Telenor presterar exakt lika dåligt som vanligt. Kommer nog aldrig förstå hur bristfälligt Net4Mobility-nätet är...
Kan inte det hänga ihop med att man inte kommer till röstbrevlådan? Borde väl vara den som triggar SMSet om missat samtal tänker jag..
Stockholm Odenplan - iPhone 11 Pro Telenor presterar som vanligt här på Odenplan - inte speciellt bra. Tre [IMG] Telenor [IMG]
Ja, det har hänt massor de senaste åren vad gäller nätet. Men som alltid med täckning är det jättesvårt att svara på hur det kommer att vara....
@bernard Har haft AppleCare+ på mina iPhones och har inget negativt att säga. Möjligtvis en dyr försäkring, men den har fungerat helt smärtfritt...
Om du har tillgång till Benify får du tre fria månader hos Halebop. Annars har de sällan kampanjer på enbart abonnemang, men det kommer till och från!
Net4Mobility driver mobilnät med 2G och 4G för Tele2 och Telenor - radionätet är det framförallt som avses med allt vad det innebär - dvs...
Antagligen inte HD Voice. Telenor delar endast 2G och 4G-nät med Tele2. Vimla har inte stöd för 4G-samtal heller, så troligtvis är andra parten...
Det händer mycket på några år inom näten, så se över hur det är när bindningstiden börjar närma sig sitt slut. Om man ser till de senaste åren,...
Tele2 och Telenor har länge haft utmaningar med sitt 4G-nät vad gäller kapaciteten. Täckningen är det väl inget fel på - men hastighet och...
Men om det är så du vill ha det, varför har du då inte kontantkortet fysiskt i telefonen och tar ut det om du åker utomlands och vill ha ett...
Konstigt att det krånglar så.. har du 4G-samtal aktivt? Är det samma sak på flera olika platser? Börja med att nollställa nätverksinställningarna...
Kungsholmen - iPhone 11 Pro Bra svarstid med både Telenor och Tre! Tre - 1, 7, 20 [IMG] Telenor - 3, 7, 7, 8 [IMG]
Nja, licenserna för 2100-bandet löper ut då. Telia och Tre bygger egen 3G på 900-bandet vilket fortsatt kommer att finnas kvar. 2100-bandet är...
Tror ej att det finns något sätt att stänga en app med tangentbordet idag. Gällande ESC så fungerar kommandot ”CMD + . ” istället för att styra...
Arlanda - iPhone 11 Pro Net4Mobility-nätet är verkligen inget att ha här. Telenor drabbas ganska hårt av det här verkar det som. Finns säkert...
Har ett vanligt fodral också, men anser att tangentbordet tillför så mycket att jag inte skulle lämna det om jag ska ta med iPaden.
Samtidigt är väl intresset antagligen mycket större för iPhone 12, än vad det var för SE...
Ja, det är värt det. En vecka efter att jag fick hem det, sålde jag min MacBook eftersom jag inte såg behovet av den längre. Användandet av iPaden...
Lansering ska ske i fler städer senare under året. 5G - Mobilnätet med snabbare hastighet nu i Sverige - Telia.se
Har tyvärr inga exakta datum, men en googling visar att det var för något år sedan.
De hade ju sparkonto från Klarna tidigare, så har svårt att tro att det kommer tillbaka.
Ett tips är att man genom sina fackförbund kan få lösningar med sparränta. Exempelvis hos Danske Bank. Danske Bank ger 0,6% ränta för anslutna...
Låter verkligen lovande! Telia har ju ett riktigt bra 4G-nät idag, skönt att de kan leverera med sitt 5G-nät också.
@6150 Hur upplevde du 5G-täckningen i Stockholm? Höll mobilen sig kvar, eller hamnade den på 4G ibland?
Samma här [IMG] Har skickat in det :)
Har du testat att starta om din AppleTV för att se om det hjälper? Testat med annan kabel? Kopplat bort WiFi i AppleTV-inställningarna, kommer ej...
Efter dagen måste jag säga att betan känns mer stabil nu än tidigare. Riktigt bra! Faktiskt imponerad. Vissa saker behöver självklart finslipas,...
Det går ju också att beställa från flera ställen, om man vill vara först och har möjlighet att ligga ute men pengar. Jag hade då satsat på Apple...