Separate names with a comma.
Ja det gör det, dock måste de kunna återskapa felet.
Jag har också en Nexus 7, dock är den inne på reparation just nu för knarr i ramen. Borde komma tillbaka med hela utsidan bytt, alltså nyskick....
Gör om denna till en säljes annons då ett nytt abonnemang är beställt med en Iphone 5. S3:an är inköpt i oktober, har inga skavanker alls på...
Jag skulle säga att du ska köra på kontantkort fram tills du är berättigad studenterbjudanden på mecenat, dock har inte tre några erbjudanden där....
Vill du ha hjälp med något eller var det bara ett konstaterande?
Ska det du ringer för vara medräknat i de 299:-? Är du student?
Problemet är ju i grund och botten att romen inte fungerar som den ska då. Man ska alltid läsa vad användarna tycker om den senaste uppdateringen...
Du kan vara det tråkigaste trollet på länge, vad har jobb med detta att göra? Hur vet du vad jag har för jobb och vad han har för jobb? Det är...
Sälja en rom? Det kan ha varit det mest korkade jag har hört på länge...
Från att ha haft ca 500 vänner så är jag nere på 56, av dessa 56 så får endast 35 vara i mitt flöde. Jag är seriöst rädd för hur Sverige kommer...
Har för mig att det är 389$ som gäller för 32GB versionen.
Nexus 7 i helt nyskick? 1700:-? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja du. Rödljus, pensionärer, kossor, flygande mattor och busshållplatser. Det var bara ett urval av vad som kan stanna en buss. Skickat från min...
Endast iphone 5 som är intressant? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Vad är det för kille som pratar nu? Han med den röda micken.
Jag har svårt för att förstå indier som pratar engelska. Vilken högoddsare att han kan prata och förstå engelska bättre än en svensk 18-åring...
Grattis!
Varför kan man inte ha en person som kan prata engelska?
Nja jag vill egentligen inte släppa den... Men jag ska till sthlm på torsdag, ge mig ett bud så överväger jag det. Skickat från min GT-I9300 via...
Jag har en, med kvitto. Köpt för några dagar sedan av en medlem här på forumet. Dock är jag väldigt förtjust i den... Vad ger du? Skickat från...
Chrome. Håll in hemknappen. Varför vill du döda apparna? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Premium uppgraderingen är inte knutet till simkortet efter aktiveringen. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Go Gunners!
Jag vill se en uppdatering till Google Now med svenska saker... Sedan hade en "google sticka" varit trevligt att se.
Vet du om touchen fungerar där uppe? Det ska finnas en sak som heter något i stil med 'visa tryck' under 'developer' i inställningar. Skickat...
Jag tror inte att fler kommer att testa det bara för att du spammar här. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja. Annars finns det säkerligen några tutorials på hur man gör själv på Youtube. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=261207945202 Du måste vara riktigt kass på att leta om du har suttit hela dagen... Skickat från...
Allt beror på hur apputvecklaren designar appen. Dock finns det vissa riktlinjer satta av Google, men dessa är man inte tvungen att följa....
Vad glömde du skriva? Du borde kunna köpa en helt ny digitizer på ebay. Antagligen kostar den mycket iom att det inte är en så väldigt populär...
Om touchen la av bara sådär så är det bara att skicka in. Men om du har gjort något för att den skulle lägga av så får du stå för det själv. Dock...
Garanti? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Antagligen är det Nova launcher eller Apex som personen använder.
Nej, dock är det en fördel att byta launcher till exempelvis Nova eller Apex. /A
Dessa mappar finns ju redan på minnet, så varför skapa flera?
Du behöver inte ha telefonen för att aktivera, endast sim-kortet då spotify är knutet till det.
Jag sålde telefonen och stoppade in sim-kortet i en annan telefon och aktiverade det. Det enda man behöver göra är att registrera kortet på...
Det var inget intressant om den är låst till Telia.
Ja. Dock måste du aktivera det genom att använda sim-kortet.
Olåst? Vad vill du ha? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2