Separate names with a comma.
Testa go launcher, tror inte appar har tillåtelse att ändra i appdrawern om de inte använder sig av en egen, då kan man också anta att appar inte...
Synd att läsa om så många som har problem med EG, jag handlar nästan all elektronik därifrån och har alltid varit nöjd. Har tex bytt ut en dator 4...
Folder editor är helt okej, får plats många appar på liten yta men det tar ca 1 sek att öppna varje mapp, varje gång, lite för segt men annars bra.
Det finns alltid problem att hitta, även i "perfekta" system, grejen är bara den att tillräckligt många måste se det som ett problem. Om inte de...
Jays A-Jays One+ Bra ljud för den som inte är en riktig audiofil och trasselfri kabel. Plus för mic nära munnen och knappen högt upp på högra...
Kul, vilken variant ska man kopiera?
Kanske kan lägga till att om två ligger på samma lvl är det den med minst deaths som vinner?
Ja men när man får ett MMS vill man hellre se det direkt :-) jag löste det: default,mms Sent from my HTC Desire HD
1 limitless, 2 typ the tourist? Sent from my HTC Desire HD
Tycker när man ska passa på när man där. Be henne köpa en fet väska och fylla den med all elektronik hon kan hitta ;)
Är det någon som kan ladda ner sina mms? För mig står det downloading och sen dyker ladda ner knappen upp igen, tas aldrig hem.
Måste hålla med där, i övrigt en riktigt snygg app Sent from my HTC Desire HD
Ska testa även den då :-) Sent from my HTC Desire HD
Försöker synka med facebook, den syncar inga bilder men alla vänner jag har, och kontakterna består bara av namn. Med friendcaster kryssas...
Securet livestream kan vara värt att titta på. Sent from my Desire HD
Fick precis besök i spelet av creedzzz som ville bli whitelistad. Väldigt otålig, arg på admins och snackar skit om servern för att inte minst en...
Kan hålla med om att det dök mycket bättre filmer det året. Men då var ju också 2011 "överbelastat" med nya filmer, hann inte ens med hälften :p
Tack, har bara tänkt ha den som skrivbordsbakgrund :)
Har du den sista bilden i högre upplösning? Väldigt snygg!
Finns folk på servern men jag kommer inte in. Får end of stream och failed to verify username något...
Tycker fast five räddade hela serien, men men. Sen förstår jag inte hur man ens lyckades kombinera western och sci-fi genrerna till en film, men...
Innan jag såg bilderna trodde jag du blivit vräkt av tjejen pga att du tagit bilder på något opassande :p
1 är warrior Sent from my Desire HD
Infinity är ju grym, det vill man ha Sent from my Desire HD
Finns det stöd för bow enchantments? Saknar verkligen det i enchanthuset
Jag har 15-30 min buss till skolan beroende på vilken linje jag tar och har redan tröttnat. Känns inte som så stor grej innan men när du inser att...
Jaså, okej. Sent from my Desire HD
Borde jag stå som gatekeeper? För det gör jag, vad innebär det? Sent from my Desire HD
My bloody valentine och into the blue 2 var rätt, Alex vann. Tobby, håller med dig, men den är riktigt bra ändå Sent from my Desire HD
1. Dead Silence(alexm) 2. - 3. I Am Number Four(alexm) 4. - 5. Pineapple Express(alexm)
Lite udda val kanske men here we go: http://img856.imageshack.us/img856/8072/filmm.jpg
Kommer strax
In time... Kul med lite annorlunda film men det där är bara en sjukt dålig filmidé imo Sent from my Desire HD
Kan 5 vara i think i love my wife, eller bad company?
4. The Town 5. Death on a funeral?
Har testat, för mycket brus Sent from my Desire HD
5/10, håll dig till en stil :-) [IMG] Sent from my Desire HD
Söker en app som inte låser utan bara döljer sms och samtalshistorik som i MIUI, den får gärna kunna låsa ett par appar också. Stort plus om den...
Passar på att kolla om ni har jobbat något på Tapatalk och radbrytning? Extremt irriterande i vissa fall Sent from my Desire HD
Jag som precis börjar få tid för datorn igen :-P Aja, har inga invändningar mot ny karta sålänge nån admin orkar spara mitt senaste lilla hus...