Separate names with a comma.
Haha, mötas halvvägs?;-) en annan gång helt enkelt! Lycka till! Mvh Martin
Tjenare! Vart håller du hus någonstans? Har en hel del grejjer liggandes, nadslutsteg, komplett dator med 19" skärm, dock saknas hårddisk. Nåt...
Tror den vill ha fat32.
Aha, trist ju. Antar att det är glidvätska som ligger mellan skärmlagerna. Går inte om du liksom försöker dra ut det mot kanterna med något mjukt...
Det hade jag med, men den försvinner. Hade en stor jävla blob i mitten, men efter att ha använt taben i 10-15min så försvann den. Vill minnas att...
Det sms:et fick jag också för lite mer än en vecka sedan. Dock när jag idag talade med supporten så hade dom inte ens en tanke på att skicka den....
Jag hoppas att du fick namnet på personen som svarade dig så. Telia vill nog veta vem det är. /martin
Har tipsat swedroid om denna situation. Tycker abslut att det är något som borde tas upp så att inte fler fastnar i fällan... Hoppas dom tar upp...
Jag fick ett sms i Måndags om att min beställning var behandlad och att jag skulle ha taben i slutet på denna veckan. Ringde precis för att be om...
Då återstår miljonfrågan! Svart eller vit?;-) /martin
Får väl trösta sig med att dom har höjt priset ganska avsevärt på den. Kanske vill att folk ska avboka den när dom insåg att 150kr/mån är ganska...
Håller med till 100%! Det är sällan att det inte inträffar förseningar, speciellt när det handlar om såna festliga produkter som gt7500. Och hade...
Jo, dom har uppenbarligen lämnat många olika bud. Jag har fått höra att min är skickad, den väntar på plock, den skickas nästa vecka och nu senast...
Vad jag har förstått av det så är p7510 utan 3g och p7500 med. Och om ryktena med sdkortläsare stämmer så har p7500 kortläsare och p7510 inte det....
My bad! Menar orderbekräftelse. Men om du håller pekaren ovanför "i lager" markeringen så står det väl 12/7 eller nåt sånt? /martin
Alltså, i regel är det datumet du får leveransbekräftelsen som gäller. Men om du fått skriftligt avtal hemskickat så borde man kunna hänvisa till...
Haha, härlig soppa! Pratade precis med telia jag med, och då sade hon att ingen får den förräns om 2 veckor... Och hon kunde inte svara på om...
Jo, det är 14dagar från leveransbekräftelsen som gäller. Dock undrar jag om det inte borde vara det datum man signerade sitt skriftliga avtal som...
Har precis skickat ett syrligt förslag till dom.. Imorrn blir det hot om att säga upp nuvarande tjänster hos dom om dom inte kan komma med lite...
Jo, deras support gällande när taben kommer levereras är under all kritik... Det värsta är att dom inte kan lämna "raka" svar, utan väljer att...