Separate names with a comma.
Jag tänkte mig en tydligt markerad arena med lite trevliga banor. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Hmmm, vad sägs om en pvp arena med turneringar o sånt? Tycker för övrigt att pvp borde vara av, man ska inte behöva döda spelare om inte båda är...
Stock fungerar inte igen Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Kan någon förklara varför ni inte får göra vad ni vill med era telefoner?? Kom på att ni kanske har företagstelefoner, men annars? Sent from...
Vi hade planer på ett farmhus där man kan stå och samla en massa olika block tex melon ägg reeds osv. Skulle vara trevligt om det fanns något som...
Får man inte stå och samla längre? Alto glöm vårt projekt :-\ Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Först ville dom ta betalt ja, nu senast vill dom ta bort 2 av 3 toaletter för att göra plats för 6 extra stolar vilket flygplanen inte är...
Går det att se? Kanske med en trevlig flashbar zip från xda? Är inget viktigt, bara irriterad av att marginalerna är så stora. Sent from my HTC...
Dra filen till windows, fonts så dyker det upp ett installationsfönster. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Tack så mycket :)
Jag skrapade ihop 1500 kr i 1 kr, 5 kr och 10 kr i myntrör innan jag gav upp. Tog mig ungefär ett år, riktigt kul är det när man får växla allt,...
Okej, är du medveten om att man inte kan komma åt virtuella marknaden då?
Avicii du vet den du gjorde åt mig för ett tag sen? Skulle det går att fixa så bokstaven ser "infekterad" ut? Så hela grejen har sprickor med lite...
Uppdatering på shop pluginet? Har vi förlorat allt som fanns i stock nu?
Jag som beställde den andra :( Får nog bli en så här med Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Hoppas hoppas någon butiksägare i Sverige uppmärksammar din länk! Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Fm sändare låter smidigare, vår bil har inte heller plats för kasett. Har tittat på brodit dockor men dom är lite för dyra. Sent from my HTC...
Jaha, ser faktiskt smidigt ut. Inte lika smidigt som en liten 3.5mm kabel men ändå. Ang docka, vad är skillnaden på en passiv och en aktiv? Och...
Hans bil har inget aux uttag, vart skulle den försvinna? Hur menar ni med fm sändare? Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Bestämde mig för att utforska lite, det är lite för krångligt tycker jag men fick fram något jag till slut blev nöjd med. [IMG] Sent from my...
En vän har en belkin docka till sin iPhone dom han bara kopplar in och får ljud ut i bilen? Och bilen är tillverkad innan 2000. Sent from my HTC...
Försvinner ni från vanliga Tapatalk då? Vill inte betala för två st med olika namn :-P Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Hej undrar om någon har en länk eller orkar slänga ihop en guide till en snygg horisontell 4x2 widget med väder, klocka och dag? Skulle vara...
Ja finns såna? Alltså en som man skulle kunna fästa i gallret för luften och få ljudet ut i bilens högtalare utan aux, för det har inte vår bil :/...
Laddade från 5%, nu 50. Det är inget annat anslutet till portarna på framsidan. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Mycket bra initiativ! Måste dock slå ett slag för Tasker, den förtjänar verkligen det....
Är det inte meningen att USB porten ska leverera 500 mA vid laddning? Laddar just nu telefonen med 0 fönster öppna i datorn och får 2-300 mA bara,...
Med MIUI skulle jag ha över 80 nu... [IMG] Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Tasker kan säkert hjälpa till här. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Du får nog fixa htc sync, tanka en rom du vet funkar och ladda ner en av dessa. http://shipped-roms.com/index.php?category=android&model=Ace...
Leta efter pd98nånting.zip, alla innehåller inte samma sak men jag tror att man kan packa dom så. Alternativt jag en backup på min originalrom men...
Sådär RunnyUV lite med default klockning och radio 12.62.60.27_26.13.04.19_M med matchande RIL. Imorgon får den gå igenom en hård skoldag fylld...
Hittade den med till slut, lite scriptet funkar Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Kan väl bara hoppas, men hur byter jag RIL och radio? Senast jag bytte från stock(längesen) pushade jag radio.img till en mapp, kommer inte ihåg...
Ska göra det, just nu har jag 73 % kvar efter 5 min spel och lite surf och musik. Unplugged ca 3 tim wifi, 3g och bluetooth på. Sent from my HTC...
Okej, jag har den som slutar på M2. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Ingen aning, valde denna pga sense 3.5 Kan man se vilken radio man har? Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Ang stylus, fungerar den bra eller är det bara något man har hängandes under telefonen?
Du skriver ju fel :) H E M L I G A S T U G A N . C O M : 2 5 5 7 7 exakt så utan mellanrum.
Jo det blir lite dyrt, i mitt fall vart mina hörlurar inte så nöjda med telefonen så jag fick random låtbyten och en massa oljud, enda...