Separate names with a comma.
Kom inte på någon bättre rubrik, men kan jag som student citera en användares inlägg och använda i ett skolarbete som ett citat? Eller är det...
Använd triangel away och flasha in stock rom, så är den som ny. Det är fördelen med Samsung. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Är det samma imei nummer i mobilen som på kvittot?
Du har inte bytt skärm tidigare? Har du kvitto? Går du med på postförskott?
En Nexus 7 32gb wifi + pengar? Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Om du finns i Göteborgstrakten så är jag intresserad av att byta mot min nexus 7.
Jag har en Nexus 7 32gb wifi. Nyskick, kvitto och garanti. Finns i Kungälv, 2 mil norr om Göteborg. Lägger en summa pengar mellan. Skickat från...
Jag harnågea gamla knapptelefoner, vet inte riktigt vad för några. Men det är nog en siemens A52 och en Siemens Benq, 100:- styck skulle jag vilja...
Jag anser att det är ett ockerpris, men det är bara jag. Jag säger lycka till till TS. Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Man får inte 1500:- för den. Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Åker till Lysekil om en stund så plattan kommer att befinna sig där. Så om det är någon som bor längsmed E6 mellan Kungälv och Lysekil och vill...
Står i min profil att jag bor i Kungälv... Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Har fått några förslag per PM och måste lägga till några saker. Det jag byter mot ska vara i samma skick som min platta om jag ska lägga något...
Man kan ansluta Usb-minnen, tangentbord, möss osv Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Jag hade en one x i 9 månader och jag var inte vidare nöjd, jag lägger tyvärr inga pengar mellan där. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
En nexus 7 frestar inte herrn?
Önskar byta min sparsamt använda Nexus 7 mot en telefon. Kan möjligen lägga en summa pengar mellan. Kvitto och garanti finns från Inet, där jag...
1. Appar drar inte ström så att det påverkar ditt batteri i bakgrunden, såvida den inte väcker telefonen. Vilket inte spotify gör. 2....
Dom byter skärmar för 500:-, på deras service points
Vad menar du med trasiga volymknappar? Är själva knapparna trasiga eller registrerar den inte tryck?
Du kommer att få vänta länge om du väljer 3... Men eftersom det är opensource så kan du flasha in den "olåsta" versionen av mjukvaran utan att...
Kom till min nu också! :D
Läs villkoren[SPOILER]
Sjukt skön röst att lyssna på! Har prenumererat :)
Flasha in en rom från ODIN, så ska du se att den bootar upp.
När ska ni sluta mata trollet?
Vad har du för telefon? Har du uppdaterat den nyligen?
1. Antivirus hjälper inget på en android. Såvida du inte surfar på sidor som innehåller någon av följande mening: Sexy japanese girls. Men då kan...
Nej.
Vad ska du ha för den? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Någon som har fått den? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Sista bumpen:) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Hur funkar det om man har root och upplåst bootloader? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Första frågan: Varför vill du roota? Andra frågan: kommer du att behöva använda garanti någon gång?
Vilken butik?
Finns viktigare frågor än laglig nedladdning. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Om du kollar på baksidan av dockan, så finns det en micro-usb port. Om du ansluter en Ac-laddare så kan du ladda ifrån ett eluttag. Om du vill gå...
Svårt att säga vad du får utan information om den. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Då har du inte bockat i att det ska fungera i inställningarna. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Det må se plottrigt ut, men det gör sitt jobb. Sov gott!