Separate names with a comma.
Får jag fråga, när ni byter rom installerar ni allt på nytt som tex tapatalk med konton osv eller kör ni någon typ av backup för apparna?...
Jag kör Asus, är det något speciellt man ska ställa in? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Vad använder du för appar osv? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Fick idag en notifiering om en ny uppdatering på 1.8 Mb? Tycker det är lite märkligt för jag har redan installerat den senaste lilla...
Tackar!
Var hittar jag den senaste zip filen?
Hur är enklast att Roota om telefonen på den nya uppdateringen? Försökte en annan gång och det gick allt åt helvete. Någon som har en bra guide ni...
Jag installerade uppdateringen igår men har ändå root om jag kollar med Root checker? Har root ändå försvunnit då? Skickat från min Nexus 4...
Det skulle jag också gjort. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ska ha den till en gammal dator och den disken kostar mer än datorn är värd :)
Minst 40gb Köpes gärna inom Göteborg eller skickas Skriv gärna om ni har något liggande Max pris 200kr inkl frakt
Med moln tjänst, menar du drive då? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag har letat men hittar den inte, var heter den? Tack för hjälpen Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Som han har gjort själv eller finns det ett färdigt? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Vill du berätta hur du gjorde denna fantastiska search widget? :)
Får jag fråga om ni märker någon skillnad på batteriet när ni kör andra launchers? Borde inte telefonen dra mer batteri när man kör en "extra"...
Jag kör helt stock 4.3 och får ut denna batteritiden :-) [IMG] [IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Bra rubrik där!
Måste man aktivera den funktionen eller? För den fungerar inte i mitt 4.3
Jag har fått den
Går nog både snabbare och är billigare att beställa från ebay. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Du vill inte dela med dig hur du gjort?
Här har du en länk till SEB apk, tanka hem den och installera på 4.3 http://pastelink.me/dl/19a698 Gjorde detta nyss och det fungerar perfekt.
Oj, missuppfattade det hela. Sorry :)
Kan ni ge några exempel på funktioner som ni använder?
Ok, frågar pga att den installerades när jag rootade 4.2.2 med Nexus Tool Kit. Vad gör den appen?
Jag flashade in TWRP recovery och uppdaterade SuperSU, nu fungerar root igen på 4.3. Busybox free har jag inte längre men den kanske inte behövs...
Tack för snabba svar! Finns det någon guide jag kan använda? Är det denna ni använder? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2015469...
Jag köpte min Nexus 4 igår och tänkte roota. Min fråga är, hur blir det med garantin när jag måste låsa upp bootloadern? Kan jag låsa den igen...
Upp!
Ja den hållaren som du nämner först har jag också sett på XDA, men gillar den inte och ännu mer när du inte rek den :p Brodit är bra men dyrt i...
Någon som kan tipsa om en bra bilhållare? Folk på xda rek iOttie 1 touch mount, men den verkar inte gå att få tag på här i Sverige. Vilken...
Hej Säljer min bilhållare nu då telefonen är såld. Hållaren är i nyskick och fungerar perfekt. Telefonen känner av att man dockar den och...
Hej Har en svart IPad 2 16gb Wifi i toppskick. Finns inte en repa på den då den alltid förvarats i ett skydd. Skickar med ett skal med lock...
Säljer denna då den blivit över när jag sålt min htpc. Har använt den till XBMC och Windows 8, har fungerat perfekt. Här finns en bild på den:...
Nej den är inte låst då den är köpt på Phone house. Vill du skicka en bild på skadan? Sent from my HTC One X
Den köptes när tre hade sin deal så den är väl ca 1.5 år gammal. Sent from my HTC One X
Hej Jag har en svart one x i topp skick dock utan garanti då den är flashad med Viper x. Fungerar perfekt och har alla tillbehör. Sent from my...
Svarar på min egen fråga. Tydligen är det ett kännt problem på icj och cm. Sent from my HTC One X
Jag kör också med denna romen och gillar den. Det enda jag har problem med är att under samtal så släcker sig i inte skärmen hela tiden. Med sense...