Separate names with a comma.
Apple care+
Låter konstigt, tycker 17 pro max är mycket svalare än min 16 pro var iaf.
Hej, jag söker trail eller alpine loop till apple watch, måste vara i fint skick. Trail storlek: M/L Alpine storlek: L //William
för gammal tyvärr, tack för förslaget
Söker en apple watch, modell spelar inte sån stor roll, bara den inte är för gammal och för dåligt skick. Gärna series 9 eller nyare, ultra och...
Ni som köpt Torras skärmskyddet, tycker ni fortfarande att de är bra? Bättre än flolab ?
Jag tycker det
Hoppas de fixas med en uppdatering o_O
Någon mer som upplever micro stutters lite då och då vid scrolling? Kommer ibland bara, men ändå irriterande (17 Pro Max). Inget jag upplevde med...
WelcomeBack gav mig 15%
Eller gammal och vis ;)
Du kanske har fått ett måndags exemplar? Jag tycker transparensläget är mycket bättre än på APP2. Det kanske har att göra med att de inte passa i...
Jag trycker på space två gånger så får jag en punkt. Men ah alltid jobbigt att ändra sin rutin
Uppdaterade mitt tidigare svar :) Öppnar du safari och skriver i url:en bör du få samma beteende
Jo de är apples hehe :P Tror dock de är apple som ändrar sin layout randomly beroende på vad de är för input ser ut som din när jag går in i...
Såhär blir de för mig, tror bara i Safari dock. länk
Hur kollar jag om jag har det? hur ser de ut
Jag hade de på min 16 pro, och satte upp min 17 pro max som fresh install och den har de också, även på 26.0.1
irriterande som fan....
Spigen verkar iaf sälja de som: compatible with iPhone 17 Pro, iPhone 17, iPhone 16 Pro
Kör denna på jobbet: Anker Powerline III USB-C to USB-C Charging Cable Den är dock bara rated till 60w. Men tycker det funkar bra i kombo med min...
Jag kör dubble click, funkar bra för mig :)
Och du får leva med regnbågseffekt på sidan :p
Inte testat den gamla flolab. Men täcker någon enstaka rad med pixlar men minst jämfört med de skärmskydd jag testat när jag hade 16 PRO
Lovande, kanske blir ett sånt istället
Fick hem ett spigen ultra hybrid t skal, ingen höjdare men får duga för stunden. Sen fick jag även hem ett Apple silikonskal i svart, men...
Fick fan ett litet dammkorn i ena hörnet… Hade ingen öl hemma så måste varit därför :cry: För övrigt riktigt nice skärmskydd, jävlar vad...
Det tror jag, lugnande ju! Ska testa efter jobbet när jag hämtat telefonen :D
Du bör få snart ;)
Den gick till skickad nu på Tele2 appen :D Edit: kommer imorgon
Fick notis från PostNords appen att ett paket från tele2 är registrerat! En silver 256gb Pro Max från 12e kl14.15.
Funderar också på att köpa, men inte helt säker än.
POWER verkar ha 20+ i lager av blå pro max 256 gb
Hade de på mina gen 1 och 2, men märker inget på mina gen 3. Så är nog lite olika :P
Beställde samma fast kanske runt 14.15, har inte fått någon uppdatering än dock
Hörde av mig till Tele2 igen idag, mer tur idag. Han i supporten svarade att vad han kunde se så var de fortfarande 1-2 veckor som gällde och att...
Spelar du så hade jag inte rekommenderat mobil anslutning, oavsett operatör.
Budar 400 + frakt
Fortfarande inget o_O
Köpte direkt efter eventet från Apple