Separate names with a comma.
Hm. Ska backa upp min laptop och testa senare. Har haft problem med den tidigare när det kommer till drivrutiner och BSoD men hoppas det går...
Verkar vara en del krångel med installationerna?
Nix, en launcherikon i Android (XXXHDPI-skärm) är 192x192 pixlar. Den ser stor ut när man jobbar med filen eller klickar upp den i datorn men det...
[img] Nova Launcher Bleach Icons
Okej. Tar det när jag har tid över någon gång under veckan!
Skulle f ö kunna tänka mig att skriva ihop en guide på svenska ifall det finns ett intresse för det då jag själv gör ikoner/pack.
[IMG] Kör på 192x192. Bättre att skala ned än att skala upp.
Haha det är det visst!
Ska grilla burgare och tillbehör. Förväntar mig att träda in i koma snart också hehe
B&B = Bed and Breakfast.
Yes det ska fungera.
Såg en video nu och att den kommer med OxygenOS. Hårfin skillnad då Oxygen är i princip baserat på CM. Oh well, OP2 är kanske den mest...
Skulle inte OP dumpa CyanogenMod?
Kan man stänga av undertexter automatiskt i VLC?
Fan, inte sett Friends på år och dagar känns det som :p
<3 [IMG]
Damm på elementet kanske?
Bara dammråttor. :)
Är så otroligt sugen på en Nexus 5 2.0 eller något i den stilen. Mer RAM, bättre SOC samt kamera. Kasta på en 1080p-display och man har en hit.
Kan till viss del hålla med om att folk är ganska specs-kåta när det kommer till Android. Därför det märks ganska tydligt att man kan få en bra...
Hahaha vilken episk liten figur. [MEDIA]
Okej, jo det är sant förstås.
Hur fungerar det med fästinghalsband till hundar? Fungerar riktigt bra för vår katt, men kanske inte samma grej till hundar?
Haha detta är ju fan bra! [MEDIA]
Haha :p Är det nödfall så sätter jag mig i fönstret men aldrig inomhus. :p
Aldrig i livet haha
Haha fyfan vad det stormar ute. Kan inte ens gå ut på balkongen under tak och röka, är som att stå i hällregn ändå. Blåser på tvären idag....
Misstänkte det. Aja, tack för svar iaf! :)
Antar att man inte kan begära ut den infon från sin ISP heller?
Någon som vet hur man får ut webbläsarhistorik från en router?
Menar du appar eller rent generellt bland menyer och så?
Allsång på gården blir det då!
SOMMARNATT
Varit och hämtat upp mina polare från USA. Nu ska de bo här i några månader, vi får se hur kul det blir hehe :p
Jag vet, därför jag la till ett winky face. :p Grattis! :)
30 sprängningar totalt i Malmö hittills i år. Helt sjukt ju.
Varför har du tejpat upp en bild på dina skor på väggen för? ;)
Slösa! ;)
Senaste avsnittet av Complications. Serien blir bara bättre och bättre!