Separate names with a comma.
Ang fall från 30cm kan jag säga att den föll i golvet när jag skulle lägga den i min bröstficka igår (jag är 1.89 så är väl minst 1.5 m till min...
Mjo.. den laddade inte alls via laptopen, fick bara error lampa för laptopen var inte insatt i väggen eftersom att jag var utelåst :) löste sig...
Jag gick in på en tele2affär och fick det klippt gratis :) Värt ett försök kanske. Har använt den i ungefär ett dygn nu o den e jättefräsch och...
Fin guide, men vågar nog inte testa än.. jailbreakade iof min iphone men lär inte roota denna ännu om ja inte verkligen känner behov :) Lär få min...
Jag beställde en invisible shield full body, kostade bara 190 spänn på dustin, lär ju öka andrahandsvärdet lite grann iaf om man tröttnar på den...
Okej skönt att höra :) Var och tittade på den i butik igen idag och stör mig verkligen inte på skärmen, när man trycker upp den i facet ser de...
Hej är jättesugen på att beställa razr från dustin men är lite tveksam.. dels ska den ju ha frusit när man kör spel och så på den, är detta fixat...