Separate names with a comma.
Vi säger pommesbollar här ^^, barnen gillar hellre det namnet :P
Eey, editera inlägg om du är sist, din posthunter >.<. Har precis käkat kebab med pommesbollar ^^
Är ensam till imorgon, sticker till Stockholm, kommer hem sent och kryper ner hos sambon : Sent from my Nexus S using Tapatalk
Antar det, google har inte låst sina telefoner tidigare, varför nu? :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ja! Vi har ics, fast ingenting fungerar :p. Detta är varför man inte portar sdk xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Magnus; Det var ingen dålig last detta @ Existenz.se
Han vill nog ha belöning isåfall.
Sambon har köpt kebabkött! Har lagt en stor del i frysen, resten tar jag till middag :D
Haha, älska tvshop-reklam! "Du behöver varken betala 700, 600kr, inte ens 500kr, för endast 499kr får du...."... EN FUCKING KRONA >.<
Golgata.
Bra du ställer in dig på att bli hemmafru ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Usch Sent from my Nexus S using Tapatalk
Stockholm imorgon :D Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag köpte ett skal på så sätt... Det var innan jag lärde mig köpa på ebay..
Inte provat själv, har varit sugen på't, men aldrig tagit det steget
Svårt att kränga skal? Inte direkt :P, Köpa hem 10-pack från hongkong (100kr), lägga ut på tradera för 49:- styck, (5kr i frakt)... Profit ^^
Någon som kollar på Kanal5? ;)
Vad var det du jobbade med igen ? :S
hur kommer man på idén om att ens försöka? :P
Haha, får väl se :P... finns ju massa andra moral-trådar där ;D
Det kan ju vara det som kan bli roligt om man rör om i moral-grunkan lite ;D
Finns en "krossa porren nu" tråd som hade varit rolig att trolla i :P Okaj ;D
Näe, men kanske i webbläsaren du använder?
Funderar på att trolla lite där ^^
Ascii; Lastbil krossade garage - Mjölby - Corren.se - Östergötlands största nyhetssajt <-- vad har du ni gjort? :P
Familjeliv.se , vilket ställe alltså..
Jag gillade det där med, sharea bakgrund :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag har bara klarat aSTRa, resten är hemligt ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Skrillex <3 Sent from my Nexus S using Tapatalk
<3 Skrillex Sent from my Nexus S using Tapatalk
Klarade andra och tredje på första försöket, samt slutprov på första försöket ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Chilla bryden fan ja skickar mina kuziner på dig yalla gå lägg dig! :-*
Minst en månad får vi väl vänta på ICS då :).
Åh, då ere lingonveckan då ;D
O M G... Röda veckan 24/7 då... ;D. Avverkat Existenz för idag, många goda skratt :D. Btw, grattis ^^
Röda veckan på G eller , vad? ;D
Jobbigaste biten kvar, uppkörning... Sent from my Nexus S using Tapatalk
Slutprov avklarat, tydligen är jag färdig med körkortsteori nu :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Dags för slutprov på aSTRa :) Sent from my Nexus S using Tapatalk