Separate names with a comma.
Jag försökte faktiskt vara duktig!!! >.< :P
Om man har en religion där ens Gud symboliseras med en kniv, då blir kniven något religiöst, omfattas den av knivlagen då? Då den tillhör ens...
Fuck knivlagen? ;D
Hur gör man nu då? :S Jag har adblock+ och har inte haft några problem med banners... Men nu har ni kodat om siten på något sätt va? Så, okej,...
Beror på, följde din fru med för att du nämnde att du hängt med en annan mamma igår? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Kniv och eldstål och kåsa med? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jo, men du måste erkänna att det är skönare att sitta i soffan och spela på en TV än på en 4" skärm? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vissa morgnar är det inget kul att vara kille på. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag har inga som helst problem. Känner inte igen ovanstående. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Runt april när jag kan förlänga abonnemanget, tar jag nog det som är top notch då. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jo men om jag får virus, då fungerar ju inte programmet. Och om jag inte får, då fungerar det? Eller så är det jag som inte surfar på porrsiter...
Rekommenderar, ja! Köp? Ja! Svårt? Kanske... Kolla på xda där många delar med sig. Och den inaktiverar standard låsskärm, iaf på min telefon...
Avira anti vir har jag kört med i många år, troligen gör det nytta... Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jobbar inte du? :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Woho, facebook fungerar! XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
http://www.youtube.com/watch?v=F6BgslWO5uc&feature=youtube_gdata_player Dem sjunger om dig :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ni är såna posthunters! Alltså... Minus på föräldrar som låter sina ungar < 3år vara vakna nu, och låta dem stampa i golvet / mitt tak! Sent...
Först segade det som fan, sen står det "account temporary unavailable " Sent from my Nexus S using Tapatalk
Är det för någon mer som facebook inte fungerar? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vrf? Hits for kids ftw!!
Tur att jag bara tankar svenska filmer, typ jägarna, fucking åmål, sherdil m.m ;)
Som jag befarade... Suck :( motivationen var större på desiren :( Sent from my Nexus S using Tapatalk
Blev du lite smartare nu? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Du kan ju inte påstå att de inte varit framgångsrika? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Rensas heeeeela minneskortet vid unlock? Eller bara de 1gb dedicerade interna minnet? Funderar igen på att roota för att lägga i ny kernel eller...
Har haft 2.3.4 länge, du är inte först xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Men du går några speciella kurser för att du har adhd? Eller för... Vad? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Finns det kurser om hur man får det? :o Sent from my Nexus S using Tapatalk
Pics while it happens xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det sägs ju att blicken drar sig mot det man är intresserad av ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
För vilka enheter? Källa? Tydligen på 4g Sent from my Nexus S using Tapatalk
En nätt summa på 19:90 kr för att få lägga upp trådar i köp och sälj xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vem sa att det inte hänt? Har också barn på dagis :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vem sa det? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sluta trolla. Pics or it didn't happen Sent from my Nexus S using Tapatalk
5000 inlägg minst! :D Jag är kluven här. Jag tycker idén om inlägg är bra... Men den hindrar ju "snabba sälj".. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Kort sagt: Ja. Långt svar: Öppna market, titta runt, ser du att man kan köpa några av dessa? Om ja, då borde de ju gå att sälja ... :P. ^^
Nae, men kärleksproblem there is...
Dehär vettefaan om de går vägen!!!
Det vet jag inte. Men de är inte vem som helst som kan Sent from my Nexus S using Tapatalk