Separate names with a comma.
Kolla PM!
Borde väl gå. Kan ringa till tele2 och fråga om du vill? Bundet fram tills mitten av juni om jag inte minns fel. Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag har. Finns i Stockholm. Tele2 Unlimited, 4G finns. 10GB Sent from my iPhone using Tapatalk
japp, då var det dem siffrorna, tack för bekräftelsen! Hoppas köpet går igenom!
Är det numret som står efter DHL? dvs xxxx-xxxx?
Har beställt på google play. 2.a försöket, hoppas det går igenom. Jag undrar, hur vet borderlinx att just det paketet tillhör mig när det kommer...
Hur menar du? :p Sent from my iPhone using Tapatalk
TÄnkte beställa en svart nyss, men precis när jag hade fixat klart borderlinx och en UK gmail så står det att den svarta 32gb är slut i lagret......
Intresserad av Apple produkter? Då kan du nog köpa där då det är så mycket billigare ;) Se bara till att du handlar på en Apple Store.
Inom EU
LG brukar ge ett års service enligt han jag chattade med på Facebook.
Börjar med ett bus på 1500kr Sent from my iPhone using Tapatalk
Ett litet inflikande, min far har ett Tre total som går ut nu i Mars. Kör tre något speciellt erbjudande då när det går ut eller är det bara att...
Är intresserad av det stora batteriet, 150kr alternativt det lilla för 100kr Finns i i Stockholm.
Blir för dyrt för min lillebror, han har redan moderkort och processor. Han behöver bara ett chassi :p
500kr för allt? :p
Missade att det var chassi + moderkort + cpu. Är bara intresserad av chassit för 300 kr om det skulle funka :D
Är ute efter en WP8 Telefon. Nokia Lumia 520 - 800kr om i nyskick. Möts gärna upp i Stockholm.
Fitbit Force är också ett trevligt alternativ som finns i butik strax.
Är chassit komplett? 300kr?
Oh fan, tar tillbaka budet, macbook air hade tydligen ingen IR-port :p
vanligt brev + 50 kr Edit: Oh, över 50kr? då lägger jag 51 xD
Testa appen "mitt saldo"
1300
Trevligt. Tänkte ge den som present till modern min. då borde WP8 passa. Själv avskyr jag det också, hade en Lumia 920 i 1 vecka under en resa,...
Budar 1000 kr :)
Finns du i Stockholm?
ahh, tack för förklaringen. Skulle nog dock bli frustrerad av att få ett meddelande i mina chattar efter varje SMS. Borde finnas något som liknar...
Hur fungerar egentligen en så kallad "leveransrapport"? För jag vet trotts allt SMSen skickas iväg då det finns "bar" högst upp när man skickar...
Alla iPhones har rotation lock vad jag vet, även 3g och 3gs. Leveransrapport finns i iMessage om man nu vill ha det.
Såld, lås tråd
Beror på om jag lyckas sälja mobilen separat till ett hyfsat pris. Noterat, men tror inte jag kommer att släppa mobilen för det priset.
Såld! Lås tråd
Någon som vet om det finns någon app som kan hålla koll på hur mycket datatrafik som används via 3g nätet?
Har inte flashat i Amber och har inte funderat på det heller, skall använda luren som den är, har trotts allt spotify som får funka. Radio passar...
Har också köpt en Lumia 920. Den skall testas under en vecka under en resa till Kanada. Har en iPhone 5 som jag använder annars.
Lås tråden
Tack, jag såg det imorse. Blir väl sista utvägen. Har kanske en Lumia 920 på gång. Såg att Lumia 520 son säljs i Sverige inte stödjer de...
Gör så :)
Blir nog samma. Har en Samsung sbh-650 om du är intresserad :p kan kasta med den, fast hörlurarna är inte kvar.