Separate names with a comma.
Malmoeeee
Fler som har problem med AdblockPlus tillägget i Chrome? Visar reklamrutorna men inte självaste reklamen. Fan bort med allt!!!
Ping @Zooklubba ;) [MEDIA]
Tycker det var mycket sånt förra året ja :P
Hehe :teeth: -- Någon annan som har problem med att spela upp musik på SoundCloud!?!? Fungerar inte att trycka på playknappen. :(
Je suis igor
Haha. Får alltid vårkänslor när gatorna är sopade. Ett starkt vårtecken! :teeth:
Dat fkng setup [MEDIA]
Haha visst det. Alla går apeshit i nån vecka innan allt blir normalt igen.
Så igår ju ;)
BlissPop
Hehe
Skönt att inte ha något jobb att gå till när man är bakis :teeth:
I'm in love with the coco lalalla
Verkar tyvärr bara samla in resultat från sociala medier och onlinereggade konton.
Bra liten sammanfattning. Uppstod dock ett konstigt problem för mig igår. Började få FC varje gång ett SMS anlände, och ingenting hjälpte så var...
Någon som har en aning om det finns en Amerikansk motsvarighet till Eniro/Hitta/Ratsit där man kan söka efter namn, stat, osv....
Woho, fotbollspremiär! Låt ölen flöda!<3<3<3<3
http://www.phonearena.com/news/Report-Huawei-P8-to-skip-MWC-unveiling-to-take-place-during-an-event-in-April_id65076 Kanske där?
Hehe är samma här. Är nog en genomgående trend för pappor.
Håller med. En sak om man går på marknad i Thailand där man faktiskt ska pruta då de tittar konstigt på en annars hehe Ang....
Gör det! Ska luska närmare och se om jag kan hitta namnet på den men tror den bara hette det. Yes det kommer snart. Har inte haft tid till att...
Höhö
Nix, inte den.
Ingen aning om vad paketnamnet är men tror den heter bara files eller filemanager!
Den nya filemanagern :)
Nah, tänkte bara om någon här körde det då jag behövde en apk från ROMen :P
Någon här som kör senaste OxygenOS på sin OPO?
Alltid sommar i Stockholm! <3
Ja det tycker jag. Skulle välja Kroatien alla dagar i veckan och ännu mer över Malta. Vill du festa så är ju Split, Pag eller Hvar helt perfekt!...
Finns ju roligare ställen att åka till. Beror ju på vad man är ute efter på resan men Malta är ganska dött. Sommaren är här då!
Nja, kanske - kanske inte.
Önska sig dyra elektronikprylar gick för typ fem år sen, funkar inte längre. :p Har pengar så det är inget problem men vill inte köpa något som...
Köper hellre ;)
Lite sugen på att plocka upp senaste MacBook Pro 13". Får bara känslan av att jag kommer ångra mig och hade velat lägga pengarna på något annat...
Everyone loves a good comeback story, right?
Japp den ska levereras med 4.1 så då fungerar det! :)
Kräver 4.1+ om det nu spelar någon roll.
Haha klart det är en grej
Nej det förstår jag men man kunde ;)