Separate names with a comma.
Hela offtopic kategorin Sent from my Nexus S using Tapatalk
Byt ämne bara :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Nej det var inte alls min mening. Utan att han inte förstod min poäng, vissa kanske registrerar sig på sidor, och sen vill de inte vara kvar, och...
Kan inte ni typ, gnälla om sånt där irl? Ni är ju troligen i samma byggnad. Ni är nästan värre än när droidnytt gänget och spelochappar gänget...
Kör en reinstall... Jag vet inte, Googla "firefox lots of memory " eller något? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Försöker du installera under windows eller ubuntu? Felmeddelanden???? "Ett program vill inte fungera, vad är fel? " Svårt att säga.. Sent...
Du ger tråden två posts innan du bumpar din fråga? Om den nu segar. Stäng ner och öppna, så svårt är det inte att logga in på två sidor....
Och ett forums konto är kvar tills man tar bort det själv eller ber en administrator göra det? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Här har ni musik! www.seoul.fm Jag är Lucy in the sky jag är högt över molnen! Sent from my Nexus S using Tapatalk
Roota och släng in en senserom? ;D Det vet jag inte, det beror ju på om de har din adress eller något? Bättre att fråga NÅN support eller vad?
Skriv in någon random siffra bara?
Från en Wildfire är det ett stort hopp, UPPÅT! :p
https://www.centurylink.com/Pages/Support/ContactUs/emailContact.jsp
;D Så ni har råd med bensin + mat + spel + vin... Du vet att du lätt skulle kunna få en ZTE Blade för de pengarna? ;P
Visste inte du det? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Känns nästan som något jag skulle kunna klara av :o Frågan är ju om din arbetsgivare litar på den xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Folk vill faktiskt avregistrera sig från saker de kanske inte kommer använda mer? Om du laddar hem en app, nyttjar i två månader, och sen inte...
Det ser ut som du stulit nåt från Ikea katalogen xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Har ätit kebabtallrik. Nu fiser man som bara den. Värst vad barbie blev tyst. Antingen ger hon sig på transparent igen. Eller så har mannen...
Har du kört denna uppdatering med din 9023? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag är hemma för mycket xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Fabriksåterställning Sent from my Nexus S using Tapatalk
Haha, jag har försökt det där, didn't work xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag med ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
HAHAHAHAHA :D Barbie; skicka telefonen till mig, så fixar jag det ;)
HMm okej, skaffa en Desire :). Jag vet ärligt talat inte.. Men som sagt, har du set någon annan ha en transparent bar?
fuck that? :P
JAg fick typ, 97, men fick också stressa för att sambon smsa och bad mig sätta på kaffe, svärmor kommer >.<
Läskigt, fast detta angår bara Evo 3D ? Eller alla HTC med 2.3.4?
UOT Kitchen. Kitchen <-- tryck på Statusbar där, där kan du ju sätta transparency på statusbaren. Om du uploadar din Framework-res.apk så kanske...
Launcherpro har btw inget med statusbaren att göra... När jag hade Desire modifierade jag den hur mycket som helst, och launcherpro gjorde ingen...
Jo, eller att invänta tills någon lyckats trolla lite... Jag har iofs aldrig haft den buggen som den sägs fixa. Men jag vill ju åt de andra...
Jag tror du kan formattera om hårddisken som NTFS med windows7-skivan... annars är det retard ;D
HAhahhahha! :D Men varför startade du inte den inbyggda launchern för att utesluta launcher-problemet? ;P
Du kan ju inte ens få till en transparent bar på telefonen ;) haha
Vilken kvinna du är ;)
i9020... Inte en enda bokstav efteråt :). Folk säger typ att man kan ta i9023-versionen. för det är exakt samma telefon förutom att i9023 är...
Ändrar fortfarande inte det faktum att man inte kan installera Adobe Photoshop på en linuxburk ;D
Så installerar du på en windows emulator... Kör gimp istället Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det var det jag misstänkte :( Sent from my Nexus S using Tapatalk